کد خبر: ۲۱۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴

زورگيري 7 ميليون توماني ماموران قلابي با ماكسيما

كارآگاهان پليس شهرك انديشه شهريار در حال ردزني سرنشينان ماكسيماي دودي رنگي هستند كه همزمان با نخستين روز بازگشايي مدارس در يكي از خيابان‌هاي پرتردد اين شهر اقدام به زورگيري از يك زن كردند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سه سرنشين اين ماكسيماي دودي رنگ در حالي در روز روشن اقدام به زورگيري از مالباخته كردند كه لباس مامور نيروي انتظامي بر تن داشتند و تحت عنوان مامور آگاهي دست به اين زورگيري زده‌اند.

سوداگري اين سه مامور قلابي پليس در حالي 7 ميليون تومان پول نصيب‌‌شان كرده كه قرباني آنها به دليل شدت جراحاتي كه به وي وارد شده فعلا قادر به حركت نيست و نتوانسته براي چهره‌نگاري به پليس آگاهي مراجعه كند. اهالي خيابان فاز سوم شهرك انديشه شهريار همزمان با نخستين روز بازگشايي مدارس شاهد كشيده شدن زن جواني روي زمين بودند كه دستش لاي در يك ماكسيما گير كرده بود اما راننده به جاي توقف به راه خود ادامه مي‌داد .

خانم پورصفر كه كارمند آموزش و پرورش است درباره ماجراي روز اول مهرماه امسال كه برايش اتفاق افتاد، گفت: حوالي ساعت 10 صبح يكشنبه اول مهر بود كه براي برداشت پول به بانكي در فاز اول شهرك انديشه شهريار رفتم. يك ساعتي طول كشيد تا كارم در بانك تمام شد و مبلغ 6 ميليون تومان پول از حسابم برداشت كردم و از بانك خارج شدم.

وي در ادامه گفت: از بانك كه خارج شدم يك ماكسيماي دودي رنگ كه به صورت دوبله كنار خيابان پارك كرده بود نظرم را به خود جلب كرد اما اصلا تصور نمي‌كردم قرار است چه اتفاقي برايم رخ دهد. از خيابان رد شدم و به سمت ماشينم كه آن طرف خيابان پارك كرده بودم رفتم و سوار ماشين شدم. پس از چند دقيقه رانندگي در حالي كه به فاز سوم شهرك رسيده بودم در آينه ماشين دوباره متوجه همان ماكسيماي دودي رنگ شدم و احساس كردم دارد مرا تعقيب مي‌كند. در همين تصورات كه بودم ناگهان راننده خودروي ماكسيما جلوي ماشينم پيچيد و سد راهم شد. پس از آن ديدم مردي قد بلند و تنومند در حالي كه لباس نيروي انتظامي بر تن داشت و درجه‌اش هم روي شانه‌اش بود از ماشين پياده شد.

اين كارمند آموزش و پرورش درباره آنچه در برخورد او با يكي از سرنشينان اين خودرو اتفاق افتاد، گفت: مرد تنومند در حالي كه يك كارت شناسايي در دستش بود خودش را رييس پليس آگاهي معرفي كرد و مدعي شد ماشين من مسروقه است. بعد از آن از من خواست كه از ماشين پياده شوم. من هم كيفم را كه در آن مبلغي حدود 7 ميليون تومان بود روي دوشم گذاشتم و از ماشين پياده شدم ولي با اين حال مرد مامورنما همچنان مصر بود كه ماشين من مسروقه است. من به او گفتم من يك فرهنگي هستم و خودرو‌ام را صفر خريداري كردم اما او دوباره گفت با اين خودرو ديشب يك فقره دزدي صورت گرفته است.

خانم پورصفر كه با وجود داشتن 4 فرزند دختر حالا مدتي است به دليل آسيب‌هاي وارده به پا و صورتش خانه‌نشين شده در ادامه گفت: مرد مامور‌نما كه حدود 35 سال سن داشت از من كارت شناسايي خواست و گفت من به كيف شما مشكوكم. شما در كيف‌تان مواد مخدر حمل مي‌كنيد و ما بايد داخل كيف‌تان را بگرديم. او اين سخنان را در حالي گفت كه داخل خودرو‌اش نشسته بود. من هم كيفم را به سمتش بردم و زيپ آن را باز كردم تا داخل آن را ببيند اما به محض اينكه كيف را به داخل پنجره ماكسيما بردم آن مرد در ماشين را بست و دست من لاي در مانده بود و راننده نيز پا روي گاز گذاشت و حركت كرد.

اين زن در توصيف آن لحظات افزود: در حالي كه روي زمين چند متري كشيده شده بودم از مردم با فرياد كمك خواستم اما با آنكه خيابان آنجا شلوغ بود مردم از ترس مسلح بودن ماموران قلابي جلو نيامدند. چند متري روي آسفالت خيابان كشيده شدم و در نهايت آن مرد يك لحظه در را باز كرد تا دستم از لاي در آزاد شود و بعد هم به سرعت از محل فرار كردند.

بر اساس اين گزارش، ماموران قلابي پليس از محل فرار كرده و مردمي كه شاهد اين صحنه بودند اين زن 41 ساله را به بيمارستان تامين اجتماعي منتقل كردند. خانم پورصفر در پي اين حادثه از ناحيه زانوي پاي چپ به علت شدت جراحات مورد عمل جراحي قرار گرفت، همچنين پزشكان اعلام كردند كه وي از ناحيه چپ صورت، كف و پاشنه پاي چپ و همچنين پاي راست مورد مصدوميت شديد قرار گرفته است.

 پورصفر در اين باره گفت: من شكايتي در همين باره در دادسراي عمومي و انقلاب شهريار مطرح كردم اما به دليل شدت جراحات نمي‌توانم مراجعه حضوري داشته باشم و حالا قرار است پس از آنكه اوضاع عمومي‌ام بهتر شد براي چهره‌‌نگاري به پليس آگاهي مراجعه كنم. وي درباره سرعت پيشرفت پرونده‌اش نيز گفت: تا به حال تنها به صورت تلفني چند بار با من تماس گرفته شده اما هنوز خبري از دستگيري اين مامور نماها نشده است.

وي درباره مبلغ پولي كه به اين شيوه از او سرقت شده است نيز گفت: با همسرم بنا داشتيم خانه‌مان را عوض كنيم، اين پول را هم گرفتم كه بتوانيم كارهاي مربوط به جابه‌جايي خانه‌مان را انجام دهيم كه اين اتفاق افتاد.

به گزارش اعتماد،پرونده اين زورگيري در حالي هم‌اكنون مراحل قضايي خود را مي‌گذراند كه پيش از اين‌بارها اخبار مربوط به زورگيري با لباس ماموران نيروي انتظامي در سايت‌ها و خبرگزاري‌ها منتشر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین