کد خبر: ۲۱۳۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵

قیمت میوه و سبزیجات پاییزه اعلام شد

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل خانگی اصفهان گفت: به دلیل اینکه قیمت‌گذاری و کنترل آن از بحث‌های کلانی است که به عوامل زیادی از قبیل صادرات و واردات وابسته بوده و قابل پیش‌بینی نیست.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید رضا حکیم فعال با بیان اینکه توزیع میوه و تره‌بار در استان به دو صورت انجام می‌پذیرد، اظهار کرد: توزیع میوه و تره‌بار در استان به دو صورت مغازه‌ها و فروشندگان سطح شهر هستند و مورد دیگر نیز عرضه در بازارهای روز کوثر است.

وی ادامه داد: بازارهای روز کوثر زیر نظر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل خانگی قرار دارد و کلیه اقلامی و مایحتاج مردم از جمله میوه و تره‌بار، خواروبار و مواد پروتئینی در آنها عرضه می‌شود.

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل خانگی اصفهان افزود: در بازارهای کوثر کلیه اقلام نسبت  به مغازه‌های سطح شهر 5 تا 30 قیمت پایین‌تر عرض می‌شود و کیفیت این اقلام نیز در حد مطلوب است.

وی تاکید کرد: در راستای ارتقا سطح کیفی بازارهای کوثر خط ارتباطی نیز در اختیار مردم قرار گرفته است که شهروندان می‌توانند هرگونه مشکلی درخصوص عرضه محصولات و یا کیفیت آنها را بازگو کنند.

حکیم فعال با بیان اینکه کنترل قیمت اقلام عرضه شده در سطح شهر برعهده این سازمان نیز تاکید کرد: در حال حاضر قیمت‌های که در بازارهای شهری اعلام می‌شود به صورت روزانه از طریق پرتال شهرداری اصفهان، رادیو و روزنامه‌ها اطلاع‌رسانی شده که در بازارها نیز براساس همین قیمت‌ها تنظیم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر میوه و سبزیجات پاییزه که در بازارهای زیر نظر شهرداری در سطح استان عرضه می‌شود سیب در انواع مختلف است که نوع درجه یک آن 2 هزار و 500 تومان است، لیمو شیرین با قیمت 2 هزار تومان، انگور با قیمت یک هزار و 500 تومان، سیب‌زمینی و پیاز سفید نیز با قیمت یک‌ هزار و 800 تومان در بازارهای کوثر عرضه می‌شود.

رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل خانگی اصفهان افزود: خیار درختی اصفهان و شهرضا 2هزار و300 تومان، سیب عروس نیز همین قیمت را دارد و نارنگی نیز با قیمت 3 هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش فارس،وی اذعان داشت: تضمینی در جهت کنترل قیمت این محصولات تا پایان فصل نیست به دلیل اینکه قیمت‌گذاری و کنترل آن از بحث‌های کلانی است که به عوامل زیادی از قبیل صادرات و واردات وابسته بوده وقابل پیش‌بینی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین