کد خبر: ۲۱۳۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰

نماینده کلیمیان مجلس اظهارات نتانیاهو را محکوم کرد

سیامک مره‌صدق نماینده کلمیان در مجلس با صدور بیانیه‌ای اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و اعلام کرد: گروهی از جهان استکباری با ادعاهای غیرمستند نگرانی خود را از پیشرفت قهرمانانه ملت موحد ایران بیان می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در این بیانیه آمده است اخیرا موضع‌گیری‌هایی از سوی یکی از سران رژیم صهیونیستی صورت گرفته است که بار دیگر عناد و دشمنی صهیونیسم سیاسی با ارزش‌های توحیدی و دستورات شریعت حضرت موسی را نمایان کرده است، فریاد جنگ‌طلبی و غوغای ناجوانمردانه استکباری که از حنجره این عنصر شناخته شده بیان گردیده، تنها نشان‌دهنده شدت ناخشنودی استکبار و صهیونیسم از ملت آزاده ایران است.

این بیانیه می‌افزاید: گروهی از جهان استکباری با تحریم‌های غیر انسانی و گروه دیگر با ادعاهای غیر مستند و خلاف واقع، نگرانی خود را از پیشرفت قهرمانانه ملت موحد ایران بیان می‌کنند.

به گزارش فارس،سیامک مره‌صدق در بخش پایان این بیانیه تأکید کرده است: ما ایرانیان یهودی همگام و هم‌صدا با تمامی آزادگان جهان، انزجار خود را از ادعاهای پوچ و نژادپرستانه این فرد جنایتکار اعلام می‌نماییم و بار دیگر بر همراهی و همگامی تمامی پیروان ادیان الهی در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با هرگونه ظلم و ستم را به استحضار جهانیان می‌رسانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین