کد خبر: ۲۱۳۷۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶

جنتی اهداف و برنامه‌هایش را در فراکسیون قرآن تشریح کرد

رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مورد جلسه عصر امروز این فراکسیون گفت: آقای جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه عصر امروز فراکسیون قرآن و عترت حاضر شد تا در مورد اهداف و برنامه‌های خودش برای این حوزه به فراکسیون توضیح دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: لاله افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جلسه عصر امروز این فراکسیون گفت: سوالات متعددی در خصوص برنامه‌های وزیر جدید برای مساله قرآن و عترت مطرح بود، به همین دلیل در جلسه عصر امروز بیشتر مباحث حول محور برنامه‌ها و اهداف وزیر جدید برای این موضوع و همچنین مباحث بودجه‌ای بود.

افتخاری ادامه داد:‌ قرار بر این شد که مجلس و دولت در ادامه برنامه‌های قبلی خود در حوزه قرآن و عترت و گسترش شورای توسعه فرهنگ قرآنی و همچنین توجه به بحث تشکل‌ها و هیات‌های مردمی گزارش‌هایی را تهیه کند و اقدامات لازم را انجام دهد.

وی گفت: مقرر شد در جلسه بعدی اعضای فراکسیون قرآن با وزیر ارشاد گزارش‌ها در این زمینه بررسی شود.

وی در مورد مسائلی که در خصوص تغییر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شده است، گفت: فراکسیون در این خصوص هیچ گونه دخالتی نداشته است، امروز هم در جلسه فراکسیون با وزیر فرهنگ حرفی در این خصوص زده نشد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت همچنین در مورد مطرح شدن بودجه‌ای برای فعالیت‌های قرآنی گفت: رقم‌هایی در این خصوص مطرح شده است اما هنوز هیچ بودجه‌ای به این مساله اختصاص داده نشده است اما بحث در جلسه‌ امروز بر سر این بود که بودجه‌ای برای سال آینده برای این حوزه درنظر گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین