کد خبر: ۲۱۴۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷

آغاز به کار 3 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

امروز نمایشگاه‌های اسباب‌ بازی، تاسیسات ساختمان و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و نمایشگاه لوله، اتصالات، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: اولین جشنواره بازی، اسبا‌ب‌بازی، رادیو کنترلی با حضور 60 شرکت داخلی در سالن‌های یک و 1a نمایشگاه آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی آخرین تولیدات علمی، آموزشی و رباتیک خود را به معرض نمایش گذاشتند.

همچنین در کنار این نمایشگاه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در مساحتی به متراژ 31 هزار مترمربع با حضور 371 شرکت داخلی و 123 شرکت خارجی از 17 کشور مانند چین، ژاپن، کره‌جنوبی، ایتالیا، فرانسه، ترکیه، هند، مالزی، ایرلند، سوئیس، آلمان، تایلند، انگلستان، امارات متحده عربی، اسپانیا، رومانی و دانمارک با هدف عرضه‌ محصولات با فناوری روز دنیا در زمینه‌ گرمایش، سرمایش، استفاده از انرژی‌های نو در این صنعت و بهره‌برداری از نانو تکنولوژی‌ها آغاز به کار کرد.

در کنار این دو نمایشگاه، سومین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته با حضور 70 شرکت داخلی و پنج شرکت خارجی از کشور‌های چین، ترکیه و هند با هدف آخرین فناوری‌ها در زمینه‌ تولید، اتصالات و ماشین‌آلات مربوطه آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه‌ها از 25 تا 28 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی پذیرای بازدید‌کنندگان خواهند بود.

به گزارش ایسنا، همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی قرار است امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی و دریافت آخرین اطلاعات از این شرکت که زیرمجموعه صنعت، معدن و تجارت است در محل نمایشگاه بین‌المللی حضور یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین