کد خبر: ۲۶۲۸۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

پرونده مرتضوی در دست وزارت اطلاعات

سعید مرتضوی دهم شهریورماه در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حاضر شد و به گفته خودش برای توضیح در رابطه با سه پرونده از جمله تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، شکایت فاضل لاریجانی و شکایت وکلای عباس پالیزدار به دادسرا آمده بود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از وکلای شاکی در پرونده سعید مرتضوی گفت که پرونده آقای مرتضوی برای ادامه تحقیقات مقدماتی به وزارت اطلاعات فرستاده شد.

مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که «پیش از این به همراه دو نفر دیگر از شاکیان مرتضوی ( پیمان حاج محمودعطار و علیرضا دقیقی) و طبق قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد مصوب سال 90، خواستار رسیدگی این پرونده توسط وزارت اطلاعات شده بودیم» اظهار کرد: در مراجعه‌ای که امروز به دادسرای کارکنان دولت داشتم اعلام شد که پرونده مرتضوی برای ادامه تحقیقات به وزارت اطلاعات فرستاده شده است.

به گزارش ایسنا، سعید مرتضوی دهم شهریورماه در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت حاضر شد و به گفته خودش برای توضیح در رابطه با سه پرونده از جمله تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی، شکایت فاضل لاریجانی و شکایت وکلای عباس پالیزدار به دادسرا آمده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین