کد خبر: ۲۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

رونق یافتن بازار مسکن تا قبل از پایان سال

وی افزود: یکی از عوامل رکود بازار مسکن انتظار برای نتیجه مذاکرات سیاسی است که در کشور وجود دارد و باعث شده مردم دست نگه دارند تا حدودی وضعیت مشخص شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بعد از مشخص شدن نتیجه مذاکرات هسته‌ای که یکی از عوامل رکود بازار مسکن است می‌توان امید بازگشت رونق به این بازار را داشت.

کیوان شادمان، کارشناس مسکن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند بازار مسکن اظهار کرد: با توجه به مسائل سیاسی که در کشور وجود دارد، انتظار می‌رود در بهمن ماه وضعیت بهتری در رکود بازار مسکن به وجود بیاید.

وی افزود: یکی از عوامل رکود بازار مسکن انتظار برای نتیجه مذاکرات سیاسی است که در کشور وجود دارد و باعث شده مردم دست نگه دارند تا حدودی وضعیت مشخص شود.

شادمان با بیان این‌که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای رونق به بازار باز خواهد گشت، تصریح کرد: زمان خروج از رکود بازار مسکن بعد از مشخص شدن مذاکرات هسته‌ای و قبل از پایان سال خواهد بود.

این کارشناس مسکن در ادامه درباره وضعیت بازار اجاره اظهار کرد: بازار اجاره نشینی کاملا متفاوت و جدا است چرا که براساس نیاز مردم شکل می‌گیرد.

وی با بیان این‌که بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها که در این حوزه صورت می‌گیرد براساس نیاز نیست، گفت: اما اجاره نشینی براساس وضعیت مالی مردم در مناطق مختلف شکل می‌گیرد.

شادمان افزود: زمانی میزان اجاره نشینی می‌تواند به معنای واقعی کاهش پیدا کند که مردم خانه‌دار شوند ولی با توجه به این که بازار مسکن در دو سال اخیر در حالت رکود به سر برده میزان اجاره نشینی روند کاهشی نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین