کد خبر: ۳۰۳۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰

کی‌روش به بازیکنان جوان تیم ملی: از ایران دل بکنید و به اروپا بروید

نسلی از بازیکنان جوان وارد تیم ملی شده اند و می توانند با حضور در فوتبال اروپا راه درستی را در پیش بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :
کیست که نداند آنها با ورود به فوتبال حرفه ای می توانند به موفقیت تیم ملی ایران هم کمک زیادی کنند. فوتبال ژاپن و کره جنوبی با همین طرز فکر حالا تبدیل به قدرت شده اند.

 در ایران هم بازیکنانی چون سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی با ورود به فوتبال اروپا توانسته اند بنای پیشرفت را بگذارند. البته هنوز این طرز فکر در ایران جا نیفتاده است و اکثر پدیده ها ترجیح می دهند در همین ایران پول را بچسبند!

برای آنها حضور در اروپا ابتدا سختی های خاصی خواهد داشت. اینکه زبان بلد نیستند و باید قراردادی زیر 300 هزار دلار امضا کنند. اما شرایط مالی برای آنها در ایران بسیار مهیاتر است و از سویی تمرینات هم بسیار سبک تر.

به گزارش خبرآنلاین، اما کروش در گفت و گویی که با بازیکنان جوان تیم ملی داشت به آنها گفت: «از فوتبال ایران دل بکنید و به اروپا بروید.» همه می دانند کیفیت لیگ ایران در قیاس با لیگ های اروپایی چقدر پائین تر است. حاشیه ها هم به اندازه کافی به تیم ها و بازیکنان ضربه می زند. البته بعید به نظر می رسد بازیکنان جوان ایران با وجود توصیه های کروش راهی اروپا شوند چون جایی بهتر از ایران یا لیگ های عربی به آنها پول نمی دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین