کد خبر: ۳۰۳۵۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

فرهاد ظریف:نه دعوا کردم نه قهر/مشکل خانوادگی در همه زندگی ها هست

فرهاد ظریف این روزها تنهاترین مرد والیبال ایران است، او که روزهای سختی را در زندگی شخصی می گذراند از تیم هم طرد شده تا بغضی در صدایش داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرآنلاین، فرهاد ظریف لیبروی سرشناس والیبال ایران چند وقتی است که از تیم ملی دور شده. از روزی که او رفته، تیم ملی 3 برد متوالی بدست آورده است. فرهاد امسال را خیلی بد شروع کرد، آسیب دیدگی دست و شایعه مشکلات در زندگی شخصی، همه و همه نمایشی که او در زمین ارائه می داد را متفاوت از تصویری کرد که همیشه در ذهن دوستداران والیبال بود. فرهاد که این روزها با تیم ب تمرین می کند، حالا می خواهد حرف بزند. او می گوید چرا کسی سراغش را نمی گیرد.

مصاحبه کردی و از شرایط انتقاد داشتی اما بعضی ها می گویند خودت از اردوی تیم در لهستان قهر کرده بودی؟

مگر می شود یک بازیکن قهر کند و بلیت بگیرد که برگردد ؟ خانه خاله که نیست.  اصلا قهری در کار نبوده است.

به هر حال این بحث بود که در لهستان با بچه ها مشکلاتی داشتید و با دلخوری برگشتی؟

نه دلخوری هم نبود. بعد از بازی با لهستان گفتند تو دستت درد می کند، برگرد تهران. من هم همان کاری را کردم که کادر فنی خواستند. انصافا دستم درد شدیدی داشت و کار را برایم سخت کرده بود. آنها هم گفتند برو استراحت کن تا خبرت کنیم. قرار شد جای من مرندی به تیم ملی اضافه شود.

ولی این گفته هایت با شنیده های ما از اردو متفاوت است؟

من هیچ حاشیه ای نداشتم. اتفاقات زیادی در اردوها و در این مدت افتاد اما من هیچ وقت هیچ حرفی نزدم، مشکلی نداشتم و سرم به کار خودم بود. دیدند مصدوم هستم، گفتند برو تهران و به دستت برس.

بحث مشکلات خانوادگی ات هم بود.

مشکلات خانوادگی در زندگی همه هست. من هم یکی مثل بقیه و دلیلی ندارد در این باره حرفی بزنم. ولی می گویید در بازی های اول تیم بد بودم. یعنی فقط من بد بودم؟ اگر بقیه خوب بودند، من هم خوب بودم، اگر خوب نبودند پس من هم بد بودم. ما یک تیم هستیم. در بازی اول با لهستان هم کم نگذاشتم. نه از نظر فنی می توانند به من ایراد بگیرند نه از نظر اخلاقی. فکر می کنم دیگر مردم فرهاد ظریف را می شناسند. هیچ وقت دنبال اهداف شخصی نبودم. هیچ وقت مشکل انضباطی نداشتم و همیشه سرم به کار خودم بوده. من هیچ وقت با جمع قاطی نمی شوم.

گفته بودی خداحافظی در ایران مسخره است. منظور حرفت را نفهمیدیم؟

گفتند خداحافظی کن، من گفتم بعدش چه می شود؟ من می گویم اگر ظریف را نمی خواهید بگویید. الان دارم با تیم ب تمرین می کنم اما کسی نمی گوید مرا می خواهند یا نه. چرا تکلیفم را مشخص نمی کنند؟

برای بازی به ورزشگاه رفته بودی؟

هیچ کس با من هیچ تماسی نگرفت. تا 8 شب با ترمه بیرون بودم. برایم خیلی سخت بود تماشای بازی از تلویزیون . داشتم دیوانه می شدم و آخرش هم دلم طاقت نیاورد. خودم زنگ زدم که می توانم بیایم ؟ گفتند بیا مشکلی نیست.

خب چرا مشکلت را پیگیری نمی کنی؟

از کجا باید پیگیری کنم؟ به خوش خبر گفتم و او گفته هر وقت کواچ بخواهد خبرت می کنیم. من هم همین طور در انتظارم.

پس آنها منتظر نظر سرمربی هستند.

کادرفنی بازیکن ها را مشخص می کند و نفر اصلی کواچ است. او باید جواب بدهد. من که کاری نکردم که کسی از دستم دلخور باشد، شاید به او اطلاعات غلط داده اند. واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین