کد خبر: ۳۲۹۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

کپسولی که به جای گاز، تریاک داشت

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان از جاسازی تریاک در کپسول گاز وانت نیسان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ «علی احمدی تبار» گفت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کپسول گاز «سی ان جی» یک دستگاه خودرو وانت نیسان، ۹۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و همدان یک باندقاچاقچی مواد مخدر شناسایی و مشخص شد این باند قصد دارند با یک دستگاه وانت نیسان مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی منتقل کند.

به گفته وی، با تجزیه و تحلیل اطلاعات حاصله، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان در محور پل زال – خرم آباد مستقر و با رویت وانت نیسان که حامل بار جک سقف‌های بتونی بود آن را توقیف کردند.

جانشین انتظامی استان اضافه کرد: پس از بازرسی فنی از خودرو مذکور، ۹۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کپسول گاز «سی ان جی» وانت نیسان جاساز شده بود، کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مواد مخدر دورود، یک دستگاه پژو پارس که نقش اسکورت محموله را داشت توقیف و دو سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، ‌«احمدی تبار» ضمن تقدیر از پلیس مواد مخدر همدان به شهروندان توصیه کرد: در راستای ارتقاء سطح امنیت و کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با مواد افیونی، هر گونه اخبار و موارد مشکوک را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین