کد خبر: ۳۵۳۶۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
در زمان حساسی قرار داریم، همه باید منافع كشور را درنظر گرفته و لج‌بازی را كنار بگذارند

همنوایی دلواپسان برجام با تندروهای آمریکا/دلواپسان درمورد سوئيفت بزرگنمايی می‌كنند

اين گروه از افراد سعی دارند به ملت ايران بقبولانند كه مشكلات برجام هنوز حل نشده است. می‌خواهند به مردم بگويند كه هنوز اقدام خاصی از سوی طرف مذاكره كننده برای اجرايی شدن برجام صورت نگرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- علی قنبری كارشناس امور اقتصادی با اشاره به موضوعاتی كه طی چند وقت اخیر در مورد عملیاتی شدن سوییفت مطرح شده است به خبرنگار «آفتاب» گفت: با حصول توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های بزرگ جهانی و اجرایی‌شدن برجام، سوییفت یكی از موضوعاتی بود كه بارها بر عملیاتی شدن آن تاكید شد. حال كه نزدیك دو ماه از آغاز برجام می‌گذرد مسائل زیادی در این خصوص از سوی برخی از رسانه‌ها طرح می‌شود. اما سوال اینجاست كه وقتی از سوی رییس كل بانك مركزی اجرایی شدن سوییفت اعلام می‌شود چه جای بحثی وجود دارد؟ ولی الله سیف از شخصیت‌های مورد اعتماد نظام است. چرا وقتی از روزهای گذشته اعلام می‌كند كه هم اکنون همه بانک‌های کشور به سوئیفت وصل هستند و امکان مخابره پیام سوئیفتی را دارند و این موضوع عملیاتی شده، بعضی‌ها سعی دارند كه مورد پذیرش مردم قرار نگیرد؟

به گزارش آفتاب، قنبری با تاكید بر اینكه مشكل همه بانك‌ها برای انتقال و جابجایی پول حل شده است گفت: تا مقدار زیادی در مورد مشكلات عملیاتی شدن سوییفت بزرگنمایی شده است. این مشكلات، مسائل بسیار ریز و جزیی بود كه برخی از آن وسیله‌ای 
برای بیان مخالفت‌های سیاسی خود ساختند.

 وی ادامه داد: این گروه از افراد سعی دارند به ملت ایران بقبولانند كه مشكلات برجام هنوز حل نشده است. می‌خواهند به مردم بگویند كه هنوز اقدام خاصی از سوی طرف مذاكره‌كننده برای اجرایی شدن برجام صورت نگرفته است.

قنبری در ادامه با اشاره به انتخابات و پیروزی تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان در استان‌های مختلف و پیروزی قاطع این جریان سیاسی در تهران گفت: این‌گونه اخباری كه در مورد مشكلات سوییفت مطرح می‌شود را نمی‌توان بی‌ارتباط به رای مردم دانست. اما این گروهها بدانند كه رای مردم و استقبال از لیست كاندیداهای حامی دولت پاسخی به تمام این رفتارها بود.

وی در تحلیل اثرگذاری این رفتارها از داخل كشور تصریح كرد: وقتی در ایران اینگونه مطرح شود كه برجام اجرایی نشده و هر روز بر ابعاد نارضایتی عده‌ای مخالف اضافه شود طبیعی است كه خارجی‌ها خصوصا تندروهای مجلس امریكا كه بسیار بی‌منطق و جنگ‌طلب هستند نیز بر طبل نارضایتی و عدم توافق بكوبند. تندروهایی كه از هر فرصتی می‌خواهند برای جلوگیری از اجرای برجام استفاده كنند، چرا باید بهانه‌ای از داخل به دست آنها داد؟

قنبری تاكید كرد: در زمان حساسی قرار داریم. باید همه افراد و بخصوص رسانه‌ها منافع كشور را در نظر گرفته و لج بازی را كنار بگذارند. خیر و صلاح كشور در این نیست كه به دلیل اختلافات جریانات سیاسی، مهم ترین دستاورد دولت را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به اینكه موفقیت دولت در دستیابی به توافق هسته‌ای پس از ماهها تلاش مداوم كه با تایید رهبری معظم انقلاب هم همراه بود نباید از سوی برخی مورد مخالفت قرار بگیرد گفت: باید به ایمان و شعار حفظ منافع ملی كسانی كه به چنین مسائل بی پایه‌ و اساسی دامن می‌زنند، شك كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
اين عكس متعلق به داريوش قنبري نماينده سابق إيلام است ولي علي قنبري كه اقتصاددان مي باشد نماينده سابق أردل ( از شهرهاي شهر كرد) كه اكنون معاون وزير جهاد كشاورزي مي باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
بلي
داريوش قنبري صحيح است مگر اينكه تو اين چند وقت اسم خود را عوض كرده باشند دكتر داريوش قنبري نماينده دور هشتم مجلس از حوزه انتخابيه ايلام وايوان غرب ميباشد /
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
2
ما کاملا حواسمون هست که دارند بزرگنمایی می کنند و از سر دلسوزی و انتقاد سازنده نیست. فارس را من مثل آفتاب مدام می خونم و شما باید اون اندک مشکلات را همچنانکه در این گزارش اومده بنویسید که خبر داشته باشیم. بذار اونا کماکان در ستیز باشند و اگه نباشند برای ما و کشور ضرر داره و ما هم خراب میشیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین