کد خبر: ۳۵۴۶۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: امسال و با رایزنی‌های متعدد شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حیدرعلی کامیاب عصر پنج‌شنبه (20 اسفند) در نشست هم‌اندیشی با ورزشی‌نویسان استان گفت: پس از آن‌که دو سال قبل عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام برای استانبول در نظر گرفته شد با پایان این مدت شهرهای مختلف ایران کاندیدای دریافت این عنوان بودند.

وی افزود: با تلاش‌های مستمر شیراز موفق به کسب این عنوان شده است که به دنبال آن رویدادهای بسیار مهمی در این شهر اتفاق خواهد افتاد و می‌تواند زمینه‌ای برای معرفی هرچه بهتر شیراز و توانمندی‌های آن به جهان اسلام باشد.

کامیاب هم‌چنین با اشاره به برگزاری مسابقه‌های جهانی کشتی فرنگی در پایان اردیبهشت در شهر شیراز گفت: زیرساخت‌ها برای برگزاری این رویداد بین‌المللی در حال آماده شدن است و امیدواریم تا اردیبهشت ماه ورزشگاه شهید دستغیب برای برگزاری این مسابقه‌ها کاملا آماده شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد:‌ با توجه به ظرفیت رسانه‌ای موجود در فارس باید از اکنون نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب پیرامون این رویداد مهم ورزشی اقدامات لازم انجام شده و فضا و شرایط برای میزبانی مطلوب سومین حرم اهل بیت (ع) از کشتی‌گیران جهانی آماده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
0
لطفا دست از سر شیراز بردارید
بچه شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
بسیارعالی بیشترین امام زاده های عزیز درشیراز است ومردمی مهربان ومیهمان نواز باقدمتی چند هزار ساله وچه عجیب که این مورد انتخاب باعدالت انتخاب شده.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین