کد خبر: ۴۰۲۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

وزارت کار: مطالبات فرهنگیان را پیگیری می کنیم

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به درخواست های ثبت شده مردمی در سامانه «ارتباط بی واسطه با مسئولان» خبرگزاری جمهوری اسلامی، اعلام کرد همچنان مطالبات فرهنگیان را پیگیری می کند.
آفتاب‌‌نیوز : خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه نظام، افزون بر اطلاع رسانی درباره تحولات داخلی و خارجی، وظیفه انعکاس نظرها، پیشنهادها، انتقادها و درخواست های مردم به مسئولان را بر عهده دارد و بر همین اساس در صفحه نخست ایرنا بخش «ارتباط بدون واسطه با مسئولان» را ایجاد کرده است.

ایرنا، پیام ها مختلف مردمی مانند درخواست از مسئولان و پیشنهادها را برای پیگیری به دستگاه های مربوط ارسال می کند.
در همین زمینه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برخی تقاضاها و پرسش های مردمی پاسخ داده است.

از 81 مورد پیام رسیده، پاسخ 41 مورد از طریق بخش «ارتباط مستقیم با وزیر» و پایگاه اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برای فرستندگان پیام فرستاده شد و پاسخ 40 پیام دیگر به دلیل اینکه فاقد پست الکترونیک یا دارای پست الکترونیک غیرمعتبر بودند، ارسال نشد.

** برای یافتن شغل به سامانه های کاریابی مراجعه کنید
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به یکی از پرسش های مردمی درباره چگونگی کاریابی گفت: برای یافتن شغل می توانید به سامانه وزارت کار به نشانی www.mcls.gov.ir مراجعه و در بخش راهنمای مراجعان، قسمت کاریابی را ملاحظه کنید.
همچنین می توانید به سامانه نیروی انسانی به نشانی www.niroensani.gov.ir مراجعه و در بخش سرفصل ها به صفحه اعلانات بروید.

** اولویت با استخدام مربیان واجد شرایط
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره استخدام مربیان حق التدریسی اعلام کرد: استخدام مربیان واجد الشرایط که حدنصاب امتیاز آزمون علمی و مصاحبه تخصصی را کسب کرده اند به ترتیب اولویت مربیان با سابقه بالا در سطح شهرستان و با توجه به پست های سازمانی مربوط در حال اقدام است.

** محاسبه حقوق بازنشستگی
وزارت کار درباره محاسبه حقوق بازنشستگی اعلام کرد: حقوق بازنشستگی با توجه به ماده 6 قانون اصلاح پاره ای از مقررات به حقوق بازنشستگی بانوان شاغل خانواده ها و سایر کارکنان بر اساس میانگین حقوق و فوق العاده های مشمول برداشت کسور بازنشستگی در دوسال آخر خدمت با ضریب حقوق سال بازنشستگی محاسبه می شود.

** مواردی که در حیطه مسئولیت وزارت کار نیست
برخی کارکنان شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی و... مسائل مختلفی مانند انتقال فرزندان ایثارگران این نهادها را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در میان گذاشتند.
این وزارتخانه پاسخ داده است مسائل کاری و امور اشتغالی این مجموعه ها در حیطه مسئولیت این وزارتخانه نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین