کد خبر: ۴۲۵۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

وزیر اطلاعات: ترامپ با سخنان بی حسابش هویت آمریکایی ها را به جهان نشان داد

وزیر اطلاعات کشور سخنان اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا را بی اساس خواند و گفت:‌ترامپ با این سخنان بی حساب خود هویت آمریکایی ها را برای جهانیان نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان آذربایجان شرقی در تبریز همچنین باگرامیداشت ایام دهه فجر اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران در دل یاس و ناامیدی تحلیلگران سیاسی و امیدواری مردم شکل گرفت و این انقلاب امروز هم با حفظ و تقویت امید تضمین می شود.

علوی اضافه کرد:‌ دولت با ایجاد شور و امید در جامعه در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) حرکت می کند.
وی افزود: علما و روحانیون رکن اصلی تمامی مبارزات ضد استبدادی بویژه انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه اهتمام دولتمردان خدمت به مردم در جهت امیدآفرینی است، اظهار امیدواری کرد با همدلی و هم افزایی شاهد موفقیت های بیشتر کشور در تمامی زمینه ها باشیم .
وی با اشاره به اینکه 22بهمن روز به بار نشستن تلاش های همه آحاد جامعه بود، اضافه کرد: دهه فجر برای مردم در همیشه ایام با برکت بوده است و خدمتگزاران نظام با تلاش بیش از پیش در این ایام با آماده کردن طرح ها و پروژه های عمرانی برای افتتاح تلاش می کنند این ایام را با فراهم کردن آسایش و رفاه در جامعه در کام مردم شیرین کنند .

حجت الاسلام علوی به طرح های بهره برداری شده در دهه فجر در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مسئولان در سخت ترین شرایط خدمت را سرلوحه خود قرار داده اند .
وزیر اطلاعات با تشریح حوادث دوران انقلاب اسلامی، به نقش مردم آذربایجان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: حماسه بزرگ 29 بهمن مردم آذربایجان در سال 1356 جرقه پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و شهدای این حوادث و حوادث پس از آن با خون خود وفاداری و پیروی از ولایت را در جامعه نهادینه کردند.

حجت الاسلام علوی بر شکر نعمت مسئولیت تاکید و خاطرنشان کرد: برخورد مناسب با مردم و لبخند بر لب مردم نشاندن سفارش پیشوایان است.
وی گفت: منابع اخلاقی پایان ناپذیراست و رضایت مردم را با همین اخلاق خوش و گشاده رویی می توان کسب کرد .

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه کشور در برهه های حساس انقلاب همراه بوده سنگ تمام گذاشته اند و ما هم در عرصه خدمت گذاری باید سنگ تمام بگذاریم.
وی با اشاره به ناامنی های منطقه، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از امنیت کنونی کشور نتیجه همراهی و همدلی مردم است .
وزیراطلاعات تحقق امید در بین مردم را خدمت صادقانه و بی منت به آحاد جامعه دانست و گفت: خدمت به مردم در فرهنگ قرآنی به عنوان صدقه جاریه است چرا که مردم در صحنه های مختلف برای دفاع از انقلاب سنگ تمام گذاشته اند و شکر این نعمت الهی تنها با خدمت بی منت ممکن است.

وزیر اطلاعات گفت: امنیت کشور با عنایت امام زمان (عج)، هدایت رهبری و همراهی نهادهای قضایی، نظامی و امنیتی بی بدیل است و آن را به عنوان نعمتی ناشناخته و ارزشمند باید حفظ کنیم .
امروز با حضور و دستور وزیر اطلاعات 877 طرح عمرانی و خدماتی در زمینه های گازرسانی، برق رسانی و مخابراتی در استان آذربایجان شرقی بهره برداری شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
اکثریت غریب به اتفاق اختراعات و دست آوردهای علمی و تکنولوژیکی توسط آمریکاییان انجام شده است.لطفا یک نفر آدم عاقل پاسخ دهد چرا اگر آمریکا بد است از دست آوردهایش استفاده می کنیم و ثانیا چرا در جریان لغو ویزا این همه جنجال به پا شد و عده ایی تو سرشان زدند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین