کد خبر: ۴۲۶۴۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

حیرت خبرنگاران از اقدام عجیب ترامپ هنگام بازی گلف با شینزوآبه

در جریان سفر اخیر شینزوآبه، نخست وزیر ژاپن به آمریکا و دیدارش با دونالد ترامپ یکی از عجیب‌ترین اتفاقات زمانی رخ‌ داد که خبرنگاران مدعو کاخ سفید در هتل فلوریدا با پنجره‌هایی مواجه شدند که با پلاستیک سیاه پوشیده شده بودند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا به نقل از نشریه ایندیپندت، در جریان سفر شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن به آمریکا به دعوت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید آمریکا این دو رهبر به بازی‌ گلف مشغول شدند.

با این حال خبرنگاران مدعو کاخ سفید گفتند، در حالی که در انتظار ورود روسای این دو کشور به ورزشگاه گلف ژوپیتر بوده‌اند ناگهان با پنجره‌هایی مواجه شدند که برای جلوگیری از پوشش خبری این رویداد با پلاستیک‌های سیاه پوشانده شده بودند.

خبرنگاران با انتشار تصاویری از اتاقی که در آن نگه‌داشته شده بودند، به نوعی به این اقدام ترامپ اعتراض کردند. پیش از این نیز همزمان با کنفرانس‌خبری مشترک ترامپ و آبه برخی از ناظران پس‌از آنکه متوجه شدند ترامپ گوشی مترجم خود را همراه ندارد، بسیار نگران شده بودند.

به گفته خبرنگار شبکه CNN رئیس‌جمهور آمریکا در این کنفرانس به کمک مشاوران و سایرین در اتاق نسبت به اظهارات آبه واکنش نشان می‌داد. با این حال با وجود آنکه ترامپ قصد خروج واشنگتن از توافق مبادلاتی ترانس پاسفیک را دارد معتقد است که در این رهبر ژاپنی متحدی قدرتمند یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین