کد خبر: ۴۲۶۶۳۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه 25 بهمن ماه

بارش برف و برودت هوا در برخی از استان های کشور منجر به تعطیلی مدارس شد.
آفتاب‌‌نیوز : روابط عمومی آموزش و پرورش مدارس برخی از استان های کشور را به دلیل بارش برف و لغزندگی و همچنین برودت هوا تعطیل اعلام کرد.

* تعطیلی برخی از مدارس استان قزوین
بارش برف و برودت هوا نوبت صبح برخی از مدارس استان قزوین را تعطیل کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته ی خدایاری مسوول روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان فردا نوبت صبح پیش دبستانی ، ابتدایی و دوره اول متوسطه استان تعطیل است .
خدایاری اضافه کرد: تعطیلی مدارس دور دوم متوسطه بستگی به شرایط جوی فردا دارد و تا ساعت هفت صبح دوشنبه اعلام می شود.

* تعطیلی برخی مدارس آذربایجان شرقی
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: در شیفت قبل ازظهر در کلیبر مدارس مقاطع پیش دبستانی تعطیل است و مدارس مقاطع ابتدائی با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.
درچاراویماق مدارس مقاطع پیش دبستانی واستثنایی درشیفت قبل ازظهر تعطیل است و مدارس مقاطع ابتدائی، متوسطه ی دوره ی اول و دوم با یک ساعت تاخیر راس ساعت ۹شروع میشود.

* مدارس سنندج فردا دوشنبه ساعت 9 باز می‌شود
روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، مدارس شهر و روستای سنندج فردا دوشنبه ساعت 9 باز می‌شود.
به گزارش فارس، روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با عنایت به پیش‌بینی های اداره‌کل هواشناسی استان مبنی بر بارش باران و برف در سطح استان و به ویژه سنندج و احتمال آغاز فعالیت سیستم بارشی از اواخر وقت امشب تا صبح فردا، به اطلاع می‌رساند بر اساس تصمیم اتخاذ شده فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس سطح شهر و روستایی شهرستان سنندج فردا دوشنبه 25 بهمن 95 ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.
این اطلاعیه می‌افزاید، در صورت تداوم بارش، تصمیمات جدید در اطلاعیه‌های بعدی ساعت 7 و نیم صبح فردا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

* مدارس اردبیل برای سومین روز متوالی تعطیل شد
به دنبال بارش برف و برودت هوا مدارس اردبیل در برخی شهرها و مناطق آموزش و پرورش برای سومین روز متوالی در روز دوشنبه تعطیل شد.
به گزارش تسنیم، بنابر اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل فردا دوشنبه، 25 بهمن‌ماه در اردبیل، سرعین، خورش‌رستم، نمین و نیر مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی، در انگوت تمامی مقاطع، در گرمی و هیر پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل بوده و نیز در گرمی متوسطه دوره دوم روستایی تعطیل است.
به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس در مقاطع و شهرهای مختلف استان اردبیل از روز شنبه هفته جاری در اردبیل به تعطیلی کشیده شده و دانش‌آموزان در مقاطع مختلف این روزها را در خانه‌های خود سپری می‌کنند.

* مدارس خوزستان فردا دایر هستند
مدیر کل مدیریت ستاد بحران استانداری خوزستان گفت: به زودی برق اهواز وصل می شود و نیازی به تعطیلی مدارس نیست.
به گزارش مهر، هاشم بالدی با اشاره به قطعی امشب برق در برخی از مناطق شهر اهواز اظهار کرد: بر اساس اعلام شرکت توزیع نیروی برق به ستاد بحران وضعیت عادی است و برق به‌زودی وصل خواهد شد.
وی افزود: بارش باران خفیف است و اتفاق خاصی نیفتاده که نیاز به تعطیلی مدارس و ادارات باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین