کد خبر: ۴۲۷۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

موضع پلیس راهور درباره فعالیت «اسنپ» و «تپسی»

سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا موضع پلیس درباره فعالیت دو شرکت «اسنپ» و «تپسی» را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار تقی مهری در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر مخالفت پلیس با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی «اسنپ» و «تپسی» و برخورد با رانندگان این خودروها اظهار داشت: پلیس هیچ گونه مخالفتی با این روش ندارد و ما با این موضوع موافقیم.

به گزارش تسنیم، رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: نکته حائز اهمیت آن است که هر فردی قصد جابجایی مسافر را در فضای شهری دارد، باید تابع قوانین و مقررات مربوطه باشد.

وی اضافه کرد: در قوانین مربوطه تصریح شده که مسئولان امر باید علاوه بر کنترل استاندارد این خودروها، صلاحیت رانندگانی که قصد جابجایی مسافران را دارند، تایید کنند و این در حیطه وظایف شهرداری‌ها است.

مهری در پایان خاطرنشان کرد: طبق قانون، پلیس موظف به برخورد با مسافرکش‌های غیرمجاز هستند و این برخورد، مختص به رانندگان دو شرکت «اسنپ» و «تپسی» نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
1
اسنپ وتپ سی سرویس های بسیارخوبی هستندومطمئن هستیم بخاطراینکه ارزان هستندومردم هم خیلی راضی هستندجلوی فعالیتشان توسط مافیای تاکسی رانی گرفته می شود. اگر دغدغه ی امنیت مردم وجود داشت باید مسافرکش های داخل وبیرون شهرراکه سرهمه ی میدانها وچهارراهها تجمع می کنندو اخیرا بصورت گروهی ازشهرستانها آمده اندتوسط پلیس جمع میشد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین