کد خبر: ۴۲۷۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

دردسر ترامپ برای ستاره منچستر بعد از حضور در تهران + عکس

دوایت یورک، ستاره سابق شیاطین سرخ به علت داشتن مهر ورود به ایران در گذرنامه خود از ورود به ایالت متحده منع شد.
آفتاب‌‌نیوز :
برای کارشناسی دیدار بین منچستریونایتد و سنت اتین، دوایت یورک در تلویزیون بین اسپورت حاضر شده بود و این شبکه ادعا می کند که دوایت یورک امکان ورود به ایالت متحده به علت سفر به ایران را نداشته است و سفر وی به میامی لغو شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایلنا، ستاره سابق یونایتد که یکی از ارکان مهم سه گانه شیاطین سرخ در سال 1999 بود، مدتی پیش قصد سفر به ایالت میامی را داشته که طبق قوانین جدید اجازه ورود به او داده نشده است. 

دردسر ترامپ برای ستاره منچستر بعد از حضور در تهران + عکس

گفتنی است ماه گذشته و در ابتدای فعالیت ترامپ به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا، او امکان سفر به آمریکا را برای 7 کشور ممنوع کرد و در هفته های اخیر جهان ورزش نیز حاشیه های فراوانی را به علت این تصمیم بحث برانگیز به خود دیده است.

این قانون در شرایطی وضع شده است که بسیاری از اهالی ورزش در سراسر جهان شامل ورزشکاران ایالت متحده نیز این تصمیم را غلط دانسته و ابراز مخالفت کرده اند.

گفتنی است دوایت یورک که اهل ترینداد و توباگو است، سال گذشته و در کنار تنی چند از ستارگان سابق دنیای فوتبال در راستای اهداف خیریه و بازی در برابر تیم هنرمندان به ایران سفر کرده بود و با توجه به مهر ورود به ایران، حالا مجوز ورود وی به ایالت متحده لغو شده است.

دردسر ترامپ برای ستاره منچستر بعد از حضور در تهران + عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
0
باید این کار را ادامه دهیم تا ترامپ ها عاجز از چنین اقداماتی شوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین