کد خبر: ۴۴۶۳۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰

کنایه عبدالله نوری به رئیسی:در دستگاه قضا هم همین گونه قضاوت می‌کردید؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اداره کشور دو نگاه وجود دارد، یک نگاه که اجازه اظهارنظر و نقد می دهد و نگاهی دیگر که اگر مثل او فکر نکنی بر نمی تابد، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری به کسی رای دهیم که نگاه بازتر، جامع تر و سالم تر داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مسعود پزشکیان  روز سه شنبه در جمع هوادارن حسن روحانی نامزد ریاست جمهوری در سالن ورزشی 17 شهریور گلپایگان، افزود: به نظرم آقای روحانی که از نقص هم مبرا نیست برای اداره کشور نسبت به دیگر نامزدها اصلح است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با شعار نمی توان مشکلات اشتغال و تولید را حل کرد و نیاز به کار کارشناسی و عمل دارد، گفت: به کارگیری افراد کم تجربه و نگاه نادرست برخی افراد در سال های گذشته موجب افزایش تحریم ها، کاهش صادرات نفت و مشکلات اقتصادی کشور شد.

برخی آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته اند

عبدالله نوری نیز عصر سه شنبه در همایش ایثارگران حامی حسن روحانی در ورزشگاه حیدرنیا اظهار داشت: قرار بود هدفمان اخلاق باشد اما هدفمان قدرت شد. بنا بود از اخلاق سخن بگوییم اما رفته رفته سیاست بر ما اصل و اخلاق، فدای سیاست شد.

نوری اظهار داشت: انتخابات که سه ، چهار روز دیگر می گذرد و یک کسی رئیس جمهور می شود. واقعا این چهار سال این همه سیاه بود؟ این همه بلبشو بود؟ حتی جای یک تشکر خشک و خالی هم نداشت؟

وی افزود: 18 سال توفیق سخن گفتن در بین مردم را نداشتم. امروز بنا به دعوت عزیزان ایثارگر نتوانستم جواب منفی بدهم. به دلیل عشق و علاقه ای که از دوران انقلاب و دفاع مقدس به این عزیزان داشتم.

نوری گفت: مهمتر از رئیس جمهور شدن، مسایل اخلاقی است. اگر شما با هم نباشید و مقابل هم قرار گیرید، فتنه بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

وی همچنین ادامه داد: رقابت بین دو جریان هیچ اشکالی ندارد. اختلاف نظر دارند اما اگر این رقابت به خصومت کشیده شد امروز اتهام زنی و دروغ پراکنی است اما ممکن است فردا به درگیری و تشنج بیانجامد.

وی همچنین اضافه کرد: برای انتخاب رئیس جمهور گیرم که همه خوب و شریف باشند ولی یک نفر را باید انتخاب کرد و به یک نفر می توانیم رای دهیم.

نوری افزود: کارایی افراد را ببینیم. برای ما آقای روحانی کارایی اش روشن است و دوران فعالیت وی از آغاز انقلاب تا کنون روشن است.

وی گفت: همکاران و طرفدارانش هم برای ما روشن است. در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیش از 170 نفر از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم که از استادان برجسته هستند با امضا نوشته اند مردم عزیز ایران به روحانی رای دهید. بیش از 145 نفر از شاگردان آقای منتظری نوشته اند که به روحانی رای دهید و نیز شخصیت های دیگر که از آن اطلاع دارید.

وی گفت: کارنامه طرف مقابل چه شناسنامه ای دارد که بر اساس آن رای دهم؟ این حداقل شناختی است که بر اساس آن بگوییم کاندیدایی وجود دارد که یک روز کار اجرایی دارد و در آن موفق بوده است.

نوری افزود: من که اطلاعی از این حیث ندارم اما یک چیز را هم من و هم شما اطلاع دارید و آن این است که یک قاضی نه تنها در ایران که فکر کنم در همه کشورها باید دقیق ترین، محتاط ترین و منصف ترین انسان باشد. نمی دانم چقدر در این 37 سال در قضاوت دقت داشته و چقدر در چند وقت اخیر محتاط بود و عادلانه سخن گفته است.

وی ادامه داد: ای کاش این قاضی کاندیدای ریاست جمهوری نمادی می شد از عدالت و انصاف و احتیاط در دستگاه قضای ما؛ چه رئیس جمهور شود، چه نشود.

نوری گفت: به نظر این آقای محترم، دوران روحانی سیاه سیاه بود؟ شما در دستگاه قضا هم در طول سی و چند سالی که بودید همین گونه قضاوت می کردید؟

وزیر کشور دولت های سازندگی و اصلاحات گفت: آدم گاهی فکر می کند برخی آقایان با ترامپ مسابقه گذاشته اند. گیرم که رئیس جمهور شدید، چیزی که می خواستید همین بود؟
ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
3
درود بر عبدالله نوری که رهبر بزرگ است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین