کد خبر: ۶۰۴۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

دستگیری متهم کودک‌آزاری در شیراز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری متهم کودک‌آزار در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: در یک اقدام هماهنگ با حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز متهم شناسایی و در محل اخفا خود دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کاووس محمدی با تشریح این خبر اظهارداشت: این حادثه در یکی از بیمارستان‌های شیراز رخ داد که متهم یک دختر بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده بود که پس از اطلاع از این موضوع در همان ساعات اولیه اقدامات شناسایی انجام شد و با همکاری حراست دانشگاه علوم پزشکی فرد در کمتر از 48 ساعت دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی وبا تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی متهم اعتراف کرده است، افزود: وی 25 سال سن دارد که با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد که پس از اتمام تحقیقات به دادسرا معرفی خواهد شد.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه این اتفاق در گوشه‌ای از محیط سر باز بیمارستان و دور از چشمان عابران و کادر بیمارستان اتفاق افتاده است، افزود: همین دلیل موجب شد اقدامات شناسایی قدری زمانبر شود.

وی گفت: پلیس برخورد با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان را دارند، خط قرمز خود می‌داند و با جدیت تمام با متهمان برخورد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین