کد خبر: ۶۰۵۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴

تصادف ۳ خودرو در میامی ۷ کشته و زخمی برجا گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: شامگاه پنجشنبه بر اثر برخورد سه خودرو در محور شاهرود - میامی یک تن کشته و ۶ تن نیز راهی بیمارستان شدند.
تصادف ۳ خودرو در میامی ۷ کشته و زخمی برجا گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر سلمانپور پنجشنبه شب با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۰ و ۲۱ دقیقه به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود اطلاع داده شد، افزود: مأموران اورژانس بی درنگ به محل تصادف در محور شاهرود - میامی ۱۰ کیلومتر پس از روستای فراشآباد فرستاده شدند.

وی با اشاره به برخورد یک دستگاه تریلی، یک پاترول و یک سمند در این حادثه، ابراز داشت: متأسفانه یک خانم ۷۵ ساله بنام "شهلا سیلابی‌نیک" جان باخته و ۶ تن دیگر توسط اورژانس و هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شدند.

معاون اورژانس شاهرود با بیان اینکه یکی از مصدومان با نام مالک حیدری آل کثیر ۴۰ ساله توسط اورژانس فرآش آباد به بیمارستان انتقال داده شد، افزود: همکاران اورژانس در میامی نیز سه کودک ۶ و سه ساله و یک نوزاد پنج ماهه را با نام های سارا، فاطمه و ابوالفضل حیدری آل کثیر به بیمارستان اعزام کردند.

سلمانپور اضافه کرد: خالد حیدری آل کثیر ۳۶ ساله و مهناز عسگری ۳۴ ساله نیز توسط هلال احمر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال داده شدند.

محورهای شاهرود و میامی هرساله بویژه در تابستان و روزهای تعطیل نوروز شاهد رفت و آمد بیش از ۲۰ میلیون تن از هموطنان هستند.

به گزارش اورژانس شاهرود، در تعطیلات نوروزی امسال ۱۶۲ حادثه رانندگی در شرق سمنان روی داد که ۳۳۷ تن زخمی و سه تن نیز کشته شدند.

یکنواخت بودن راه ها، نبود امکانات کافی برای استراحت رانندگان و نیز ایمن نبودن برخی از نقاط این مسیر از دلایل حوادث رانندگی و بویژه انحراف از راه و واژگونی می شود.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۵۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین