کد خبر: ۶۲۸۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹

نوبخت: پای تعهدات خود به شهرداری مشهد هستیم/تامین اعتبار بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه پای تعهدات خود به شهرداری مشهدمقدس هستیم گفت: اعتبار بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی تامین می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت امشب در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی فاز چهارم پروژه مسکونی-تجاری "زندگی" در رسالت 81 اظهار داشت: قطار شهری جزو برنامه‌های مشارکت دولت و شهرداری‌ها است و تاکنون 50 درصد هر آنچه اوراق مشارکت برای احداث قطار شهری‌ها است منتشر شده است.

وی اضافه کرد: برای کمک به احداث خطوط قطارشهری که به تمامی زائران حضرت رضا(ع) خدمات‌رسانی می‌کند نیز پای تعهدمان هستیم.

نوبخت: پای تعهدات خود به شهرداری مشهد هستیم/تامین اعتبار بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان رضوی پیگیر همه مصوبات و تعهداتی است که دولت نسبت به شهرداری مشهد دارد.

نوبخت با بیان اینکه علاوه بر تبصره 5 که بیشتر چگونگی توزیع انواع اوراق و اسناد خزانه را توضیح می‌دهد تبصره 18 را نیز داریم، اظهار کرد: در تبصره 18 مبالغ کافی برای نوسازی بافت‌های فرسوده،حاشیه‌نشینی و بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: طبق جلسه‌ای که در روزهای گذشته توسط شورای عالی مسکن در دفتر رییس جمهور تشکیل شد یکی از مباحثی که راه و شهرسازی باید توضیح می‌داد پیشرفت طرح بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد و حاشیه‌ای شهرها بود.

وی درباره تامین اعتبار احداث بیمارستان 550 تخت خوابی حاشیه شهر مشهد نیز که سال قبل در سفر هیئت دولت کلنگ زنی شد، خاطرنشان کرد: براساس مصوبات سفرهای استانی، دولت حدود 1200 میلیارد تومان تعهد مالی پذیرفت که در ادامه بالغ بر 1800 میلیارد تومان شد، در دوسالی که تعهد داریم تمامی مبالغ ریالی را پرداخت خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین