کد خبر: ۶۲۹۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه: دوران بزن‌دررو تمام‌شده است

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه دوران بزن‌دررو تمام‌شده است، گفت: اگر آمریکا یک تیر به‌سوی ایران شلیک شود هزاران تیر به‌سوی پایگاه‌های آمریکایی شلیک می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رضایی عصر امروز در مراسم یادواره و گرامیداشت ۶۵۰ شهید والامقام لاهیجان در سالن چهار هزارنفری شهدای این شهرستان اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با خون و فداکاری خود باعث سربلندی انقلاب شده و باید این ارزش‌ها از طریق برگزاری چنین مراسماتی برای مردم و جوانان نشان داده شود.

وی با اشاره به نقش شهدا در استقلال و یکپارچگی انقلاب اسلامی گفت: در طول ۴۰ سال انقلاب، استکبار از هر تلاشی برای نابودی نظام استفاده کرد ولی جوانان و مردم با شهادت و بصیرت خود اجازه چنین کاری را به استکبار ندادند.

نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه: دوران بزن‌دررو تمام‌شده است

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش خانواده در اجرایی شدن گام دوم انقلاب را بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: خانواده نقش بسیار مهمی در پیاده کردن سبک ایرانی اسلامی در جامعه دارد زیرا تنها در این صورت می‌توان جوانان را برای اجرایی کردن گام دوم انقلاب آماده کرده و دشمن را از ضربه زدن به فرهنگ و دین مردم ناامید کنیم.

وی با اذعان به اینکه استکبار سعی دارد نقش و اهمیت شهدا را در جامعه کمرنگ جلوه دهد، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری استکبار سعی دارد مردم را نسبت به شهدا برگزاری یادواره شهدا را کم‌اهمیت جلوه داده و به اهداف خود برسد ولی هیچ‌وقت علیرغم بعضی از شیطنت‌های داخلی به هدف خود نمی‌رسد زیرا شهیدان قلب تاریخ هستند.

رضایی راهپیمایی ۹ دی را دفاع از تمامیت انقلاب عنوان کرد و گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۹ دی باعث اقتدار نظام اسلامی و انقلاب شده و مردم با بصیرت خود سیلی محکمی به استکبار زدند.

وی با تأکید بر عدم وفاداری دشمنان به تعهدات خود افزود: حضرت زینب (س) در روز عاشورا به برادر خود امام حسین (ع) فرمود که دشمنان اسلام تعهد خود با امام حسن مجتبی را شکسته و اگر تو صلح کنی تعهد به تو هم خواهند شکست لذا مسؤولان نباید هیچ‌وقت به وفاداری استکبار امید ببند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید راه شهدا را ادامه دهند، گفت: شهدا رفتند تا انقلاب، اسلام سربلند و مردم در آرامش زندگی کنند، آیا مسؤولان کشور ادامه‌دار راه شهدا بوده و در مسیر شهدای حرکت می‌کنند؟

وی با اذعان به اینکه بعضی از دولت‌ها در جمهوری اسلامی حرمت شهدا نگه نداشتند، تصریح کرد: در زمان بعضی از دولت‌ها وقتی دانشجویان سعی داشتند شهدای گمنام را در دانشگاه تشیع و دفن کنند وزیر علوم آن دولت گفت مگر دانشگاه قبرستان است لذا این امر نشان‌دهنده بی‌حرمتی بعضی از مسؤولان گذشته کشور به شهدا است.

رضایی فتنه گران را خائن به کشور و انقلاب دانست و گفت: سران فتنه برای انقلاب یک سیلی هم نخورده و این فردی که هیچ سابقه‌ای در مبارزات انقلاب نداشت به‌عنوان نخست‌وزیر در دوران دفاع مقدس معرفی می‌شود و حتی این فرد با رئیس‌جمهور وقت آن زمان به اختلاف برخورده و استعفا می‌دهد.

وی با اشاره به صدمات جبران‌ناپذیر سران فتنه به انقلاب اسلامی بیان کرد: هرچه عزت در انقلاب وجود دارد از برکت وجود شهدا و امام شهدا است ولی عده‌ای می‌گویند عزت انقلاب به برجام است و این یک تفکر بسیار غلط است.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه دوران بزن‌دررو تمام‌شده است، گفت: بعد از سرنگون شد پهپاد آمریکایی، جمهوری اسلامی از طریق کشورهای همسایه به آمریکا دستور داد تا اگر آمریکا یک تیر به‌سوی ایران شلیک شود هزاران تیر به‌سوی پایگاه‌های آمریکایی شلیک می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین