کد خبر: ۶۳۴۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

دل درد موجب دستگیری فروشنده مواد مخدر شد

مردی که یک کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک را در معده‌اش جاسازی کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.
دل درد موجب دستگیری فروشنده مواد مخدر شد
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته ۱۳ بهمن ماه، مردی حدودا ۶۰ساله به علت درد شدیدی که در ناحیه شکمش داشت به یکی از بیمارستان‌های تهران مراجعه کرد. پس از حضور وی در بیمارستان بررسی‌های لازم توسط پزشکان انجام شد و انجام تصویر برداری از شکم او مشخص کرد که داخل معده او شیء بسته‌بندی شده‌ای وجود دارد.

با توجه به اینکه پزشکان احتمال می‌دادند این بسته‌ها مواد مخدر باشند پلیس بیمارستان را در جریان حضور این مرد در بیمارستان و نتیجه تصویربرداری‌ها قرار دادند؛ بنابراین تیمی از مأموران برای انجام تحقیقات و بررسی صحت وجود مواد مخدر داخل شکم این مرد نزد او رفتند.

پس از حضور ماموران در محل این مرد ۶۰ساله با صراحت به این موضوع که مواد بسته‌بندی شده موجود در شکمش مواد مخدر هستند اعتراف کرد و گفت که زمانی که در یکی از شهرهای شمالی کشور حضور داشته مواد مخدر را بسته بندی کرده و با هدف اینکه آنها را در تهران به فروش برساند آن‌ها را خورده است، اما زمانی که به تهران آمده مجبور شده به علت درد شدید به بیمارستان مراجعه کند.

این متهم با توجه به درد شدیدی که در ناحیه شکم داشت و وجود مقدار یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر داخل شکمش به اتاق عمل منتقل شد و پس از پنج ساعت عمل جراحی موادی که به صورت بسته‌های کوچک بسته بندی شده بود از بدن او خارج شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد که هم اکنون متهم تحت نظر پزشکان و پلیس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین