کد خبر: ۶۳۵۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
هشدار پلیس آگاهی ناجا به خانواده‌ها:

کودکان را درون خودرو به حال خود رها نکنید

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از شهروندان خواست کودکان خود را حتی برای لحظاتی کوتاه در خودرو تنها نگذارند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ شهاب امینی با اشاره به خرید روزهای پایانی سال گفت: با وجود هشدارهای فراوان پلیس مبنی بر لزوم توجه جدی به کودکان در معابر عمومی و داخل خودرو، همچنان شاهد بی‌احتیاطی برخی والدین در نگهداری صحیح و اصولی از فرزندان هستیم.

وی افزود: والدین می‌بایست در زمان همراه داشتن کودکان، مراقبت‌های لازم را از آنان به عمل بیاوردند و حتی برای خریدهای کوتاه مدت و لحظه ای، عزیزان خود را داخل خودرو به حال خود رها نکنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به احتمال وقوع سرقت در زمان ترک خودرو تصریح کرد: اغلب اوقات سارقان غافل از اینکه درون خودرو کودک حضور دارد، اقدام به جابه جایی وسیله نقلیه می‌کنند و ممکن است ناخواسته موجب بروز خطرهای جانبی شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه کارآگاهان خبره پلیس آگاهی در برخورد با چنین وقایعی به سرعت وارد عمل می‌شوند و تمام سعی و تلاش خود را برای برگرداندن کودک به آغوش خانواده به کار خواهند گرفت، اما لازم است والدین نیز به توصیه‌های پلیس خدمتگزار توجه جدی کنند و از کودکان خود غفلت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، امینی در پایان از والدین خواست تا مهارت‌های لازم را به فرزندان خود آموزش دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل و گم شدن در معابر، خود را به نزدیک ترین ایستگاه پلیس معرفی و از آنان درخواست کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین