کد خبر: ۶۳۷۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸

دیدار وزیر بهداشت با دانشجویان ایرانی بازگشته از چین+عکس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین شب قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان چین، با آنها دیدار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی دوشنبه شب در حساب توییتر خود نوشت: امروز به دیدار عزیزانمان که از ووهان چین برگشته بودند، رفتم. خوشبختانه دوره چهارده روزه قرنطینه آنها به پایان رسیده و همان طور که قول داده بودم همگی سرحال و سلامت به آغوش خانواده‌هایشان باز می‌گردند. ان‌شاالله همه فرزندان وطن همیشه شاد و تندرست باشند.

علی رضا رییسی معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز عصر امروز درباره اتمام قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان به خبرنگار سلامت ایرنا گفته بود: دوره ۱۴ روزه قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان امشب به اتمام می‌رسد و فردا صبح (سه شنبه) نزد خانواده‌های خود بر می‌گردند. در طول این دوره ۱۴ روزه همه دانشجویان روزی دو بار معاینه و تب سنجی شدند و هیچ گونه علائمی نداشتند. آزمایش ویروس کرونا نیز از همه این افراد گرفته شد که آزمایش همه منفی بود.

دیدار وزیر بهداشت با دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان+عکس

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در طول دوره قرنطینه، برای همه این دانشجویان جلسه‌های سلامت روان هم برگزار شد. به هر حال چون این دانشجویان قبل از انتقال به ایران هم در شرایط قرنطینه بودند، ترس از بیماری و دوری از خانواده برای آنها وجود داشت، جلسه‌های سلامت روان هم برای همه برگزار کردیم. زیرا در روزهای اول اضطراب فراوانی داشتند و این اقدام مورد رضایت همه افراد حاضر در قرنطینه بود. برای همه این دانشجویان و افراد حاضر در قرنطینه، گواهی سلامت و ترخیص از قرنطینه از طرف وزارت بهداشت صادر شده است.

پس از شیوع ویروس کرونا در چین، دانشجویان ایرانی با همکاری وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه طی پروازی از ووهان به تهران منتقل شده و به مدت دو هفته در قرنطینه تحت مراقبت قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
خدا راشکرسالم هستنداما تجربه ما دردانشگاه نشون میده یک مصوبه بزودی صادرمیشه و اینابا معدل های پایین میشینندسرکلاسهای پزشکی ودندان ورشته های بالا ، نتیجه پول همیشه حرف اول را میزتدالبته بعدازپارتی !!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین