کد خبر: ۶۳۷۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳

مورینیو: از این بدتر نمی‌شود؛ حالا نه روی نیمکت مهاجم داریم نه در زمین

«خوزه مورینیو» انتظار ندارد که مهاجم کره‌ای مصدوم تیمش تا پایان فصل تاتنهام را همراهی کند و با وجود اطلاعیه خوشبینانه باشگاه در مورد مدت دوری وی از میادین، آقای خاص به هیچ عنوان قصد ندارد روی این بازیکن حساب باز کند.
آفتاب‌‌نیوز :

«سون هیونگ مین» در دیدار برابر استون ویلا از ناحیه بازوی راست دچار شکستگی شد و این مصدومیت دست آقای خاص را در فاز هجومی برای دیدار دور رفت مرحله یک هشتم لگی قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش بست.

سون تا اینجای کار در تمام دیدارهایی که در لیگ قهرمانان و لیگ جزیره برای تاتنهام به میدان رفته، ۱۴ گل و هشت پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

مورینیو: از این بدتر نمی‌شود؛ حالا نه روی نیمکت مهاجم داریم نه در زمین

مورینیو اما با اشاره به بیانیه منتشر شده توسط تاتنهام را که در آن اعلام شده سون «چند هفته» از میادین دور خواهد بود، نسبتا خوشبینانه خواند.

وی در این باره گفت: دیگر در این فصل روی او حساب نمی‌کنم. اگر در بیاینه آمده که سون در ۲ یا سه بازی می‌تواند حاضر باشد، به خاطر این است که او (مدیر رسانه‌ای اسپرز) خیلی خوشبین است اما من روی او حساب نمی‌کنم.

«هری کین» مهاجم انگلیسی تاتنهام نیز تا آوریل خانه‌نشین است و مصدومیت سون مورینیو را در بد مخمصه‌ای گرفتار کرده است.

وی در این باره گفت: از بالکن آویزان شده‌ایم. حالا ۲ گزینه داریم یا بیافیتم و بمیریم یا بالا برویم. ما در آن بالکن با تمام چیزی که در اختیار داریم خواهیم جنگید.

مورینیو افزود: بدون مهاجم، بدون پنجره نقل و انتقالات، بدون بازیکن، کاملا دست خالی. تنها کمک حال ما در حال حاضر هواداران تاتنهام هستند. این تنها چیزی است که می‌خواهم زیرا نمی‌توانم از بازیکنانی که با تمام وجود بازی می‌کنند، چیز بیشتری بخواهم. شرایط نمی‌توانست بدتر از این باشد. در برخی مواقع نگران این بود که گزینه هجومی روی نیمکت نداشته باشیم اما حالا بای نگران این باشم که گزینه هجومی در زمین نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین