کد خبر: ۶۴۴۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

چرا مهران مدیری و مهمانانش در دورهمی مشکی پوش هستند؟

بهنام بانی، بهرام افشاری، مهدویان، امیرحسین آرمان، پژمان جمشیدی و حتی سینا درخشنده، میثم ابراهیمی و امید حاجیلی مشکی پوشیدند؛ معلوم نیست چرا مهمانان دورهمی در ایام نوروز عزادارند؟
آفتاب‌‌نیوز :

جایی که بهنام بانی با "قرص قمر2" وارد استودیوی برنامه "دورهمی" می‌شود اما با پیراهن مشکی! یا پژمان جمشیدی آنقدر ناراحت و غمگین است که انگار در برنامه‌ای حزن‌انگیز حاضر شده و از طرفی دیگر بهرام افشاری، محمدحسین مهدویان، بنیامین بهادری و برخی دیگر از مهمانان هم با پیراهن‌های مشکی به حرف‌های تلخ و فضای ناامیدی مشغولند. همان اتفاقی که قبل از ویژه برنامه‌های نوروزی با حضور شقایق فراهانی روی آنتن اتفاق افتاد. زمانیکه از او می‌پرسد احساس خوشبختی دارید و می‌گوید نه! یا این جمله را مطرح می‌کند که: "من افسرده، سرخورده و ناامیدم!".

یادمان می‌آید قبل‌ترها که مهران مدیری از تماشاگران خواست تا سؤال‌های خودشان را درباره پشت پرده‌اش بپرسند؛ یکی از تماشاگران درباره علت مشکی پوشیدنش سؤال کرد و او با حالت خنده گفت: پیراهن مشکی را برای خوش‌تیپی و لاغری می‌پوشم! حالا این روزها که ویژه‌برنامه نوروزی "دورهمی" را شاهدیم در برخی مواقع پیراهن مشکی می‌پوشد همین دلیل را دارد و یا به دنبال اهدافی دیگرند؟

چرا مهران مدیری و مهمانانش به جای انتقاد از سانسور در فضاهای مجازی‌شان به این پرسش، پاسخ نمی‌دهند علت مشکی پوشیدن و نوعی عزاداری در ایام نوروز مقابل دیدگان مردم چیست؟

"دورهمی" جزو پربیننده‌های نوروز 1399 است؛ از پلاتوهای جذاب مهران مدیری تا حضور هنرمندان سرشناس. البته که به برخی از موضع‌گیری‌ها و بحث‌های مطرح شده در برنامه نقدهایی وارد است اما دلیل تیپِ مشکی هنرمندان و برخی اوقات مجری و کارگردان "دورهمی" مهمتر است.

منتظریم که دلیل مشکی پوشیدن مهمانان و گهگاه "مهران مدیری" را بدانیم.

چرا مهران مدیری و مهمانانش در دورهمی مشکی پوش هستند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین