کد خبر: ۶۴۸۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

ترامپ جمهوری خواهان را هم عاصی کرد

گروهی از محافظه‌کاران جمهوری‌خواه قصد دارند با انتشار یک تبلیغ تلویزیونی از نحوه مدیریت رئیس جمهور آمریکا و همچنین اظهارات وی در زمینه روشهای مقابله با کرونا انتقاد کنند.
ترامپ جمهوری خواهان را هم عاصی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

برخی از محافظه‌کاران جمهوری‌خواه مخالف ترامپ قصد دارند پنج‌شنبه این هفته تبلیغی تلویزیونی را علیه اظهارات دونالد ترامپ در نشست خبری روز پنج‌شنبه 23 آوریل، در شبکه ملی آمریکا پخش کنند. ترامپ در جریان این نشست خبری پیشنهاد داد که با در معرض قرار دادن بدن در برابر گرما و نور خورشید و تزریق مواد ضدعفونی‌کننده می‌توان این بیماری را شفا داد.

به نوشته پایگاه «نیوزویک»، اگرچه ترامپ بعد از این صحبت‌ها، اعلام کرد که کاملاً «شوخی کرده است» اما، پیشنهاد او تولیدکنندگان موادهای ضدعفونی را مجاب کرد که به مشتریان هشدارهای لازم را بدهند. همچنین بعد از پیشنهاد ترامپ، تماس‌های مردمی به «مراکز کنترل مسمومیت» در ایالت‌های مختلف آمریکا از جمله نیویورک و میشیگان در مورد تزریق این مواد به بدن، افزایش یافت. مردم آمریکا در این تماس‌ها، پرسیده بودند آیا تزریق این مواد به بدن ایمن خواهد بود؟

«سارا لانگوِل»، سخنگوی جمهوری‌خواهان محافظه‌کار در بیانیه‌ای به پایگاه «نیوزویک» اعلام کرد که «برای یک رئیس‌جمهور اظهار نظر در مورد روش‌های درمان آزمایش‌نشده، در یک کنفرانس خبری جهانی خطرناک است. وی بهتر بود بر 50 هزار نفری که در آمریکا جان خود را از دست داده‌اند تمرکز می‌کرد و یک پاسخ هماهنگ با دولت فدرال را برای مقابله با ویروس کرونا ارائه می‌داد؛ پاسخی که شامل آزمایش تشخیص و تأمین تجهیزات بهداشتی برای کارکنان درمانی و بیمارستان‌ها باشد. آمریکا سزاوار رهبری بهتر است.»

به نوشته «نیوزویک»، جمهوری‌خواهان محافظه‌کار مخالف ترامپ در سال گذشته، چندین تبلیغ تلویزیونی را پخش کرده‌اند و در مورد نحوه رهبری ترامپ ابراز نگرانی کرده‌اند و از جمهوری‌خواهان کنگره نیز خواسته‌اند ترامپ را مسئول این اقدامات بدانند. آنها همچنین در تبلیغ قبلی خود به اظهارات اشتباه ترامپ در سیزدهم آوریل در مورد اینکه او به تنهایی برای بازگشایی ایالت‌ها تصمیم خواهد گرفت، انتقاد کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین