کد خبر: ۶۶۹۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

ویدال: بارسلونا به چیزی فراتر از DNA فوتبالی نیاز دارد

هافبک اهل آمریکای جنوبی باشگاه بارسلونا با انتقاد از ذهنیت این باشگاه گفت: دیگر روزهای «دی‌ان‌ای» گذشته و شما نمی‌توانید با اتکا به‌ آن موفقیت کسب کنید.
ویدال: بارسلونا به چیزی فراتر از DNA فوتبالی نیاز دارد
آفتاب‌‌نیوز :

بدنبال شکست تحقیرآمیز هشت بر ۲ آبی اناری‌ها برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه کاتالونیایی اعلام کرد که تغییرات بزرگ در این باشگاه اعمال خواهد شد.

در این بین، «آرتورو ویدال» در گفت‌وگو با یک رسانه اسپانیای اظهار داشت: بارسلونا کارهایی کرده است که با تیمی سطح بالا همخوانی ندارد و شما زمانی به این موضوع پی می‌برید که با تیمی سازماندهی‌شده روبرو می‌شوید؛ تیمی که ذهنیت برنده دارد و بازیکنانش از لحاظ بدنی آماده بوده و از برنامه‌ای بسیار قوی برخوردارند.

وی افزود: زمانی که شما از لحاظ ذهنی و بدنی ضعیف باشید، قافیه را می‌بازید؛ اتفاقی که برای ما رخ داد. بارسلونا ابتدا باید ذهنیت خود را عوض کند چون فوتبال دست‌خوش تحولات زیادی شده است. دوره «دی‌ان‌ای» گذشته و سایر تیم‌ها از جنبه های دیگر در حال تقویت خود هستند.

ویدال ادامه داد: امروزه فوتبال فیزیکی‌تر بوده و بیشتر به قدرت بدنی و سرعت بستگی دارد و توانایی‌های فنی گاهی اوقات در درجه دوم اهمیت قرار دارد. بارسلونا باید چیزهای زیادی را تغییر دهد. یک باشگاه که به اعتقاد من بهترین باشگاه دنیا است، نباید ۱۳ بازیکن حرفه‌ای داشته و مابقی بازیکنان جوان باشند نه به این خاطر که آنها (جوان‌ها) استحقاق بودن در بارسلونا را نداشته باشند بلکه آنها مجبورند با بهترین‌ها رقابت کنند. در هر باشگاه ۲۴ بازیکن برای جای ثابت در ترکیب می‌جنگند، پیشرفت می‌کنند و هر روز بهتر می‌شوند.

هافبک اهل شیلی بارسا در ادامه تاکید کرد: اما زمانی که آنها پیشرفت نمی‌کنند و زمانی که شما فکر می‌کنید همیشه می‌توانید با «دی‌ان‌ای» خود برنده شوید، درست لحظه‌ای است که اشتباه کرده اید.

ویدال با اشاره به شرایط «لیونل مسی» پس از تقاضای مرد آرژانتینی برای جدایی از باشگاه گفت: بازیکنان خوب زیادی وجود دارد. ما مسی را داریم که مرد شماره یک فوتبال و یک فرازمینی است اما او به کمک احتیاج دارد. او به بازیکنانی نیاز دارد که تیم را بهبود ببخشند و نتایج بهتری برای تیم رقم بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین