کد خبر: ۶۸۴۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱

روش پذیرش دانشجو از سال ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟

سازمان سنجش اموزش کشور در خصوص روش های پذیرش دانشجو در سال های آینده، سهمیه ها و ارتباط کانال های تلگرامی و اینستاگرامی با این سازمان اطلاعیه صادر کرد.
روش پذیرش دانشجو از سال ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: اخیرا مشاهده شده است که عده ای از افراد سود جو و کلاهبردار با سوءاستفاده از اشتیاق داوطلبان و همچنین شرایط کنونی شیوع و همه گیری ویروس کرونا، اقدام به راه اندازی کانال های تلگرامی و اینستاگرامی جعلی با عنوان روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور و طرح وعده های دروغین درخصوص اختصاص سهمیه کرونا نموده اند که متاسفانه تعدادی از داوطلبان هم به آنها اعتماد و با آنها همراهی کرده اند.

سازمان سنجش آموزش کشور ضمن اعلام کلاهبردار و سودجو بودن اینگونه کانال ها اعلام می دارد کلیه اخبار و اطلاعیه ها درخصوص آزمون ها، نحوه پذیرش، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، سهمیه های مصوب و سایر اطلاعات لازم را که از طریق مراجع ذیصلاح ابلاغ می شود، صرفاً از طریق سایت رسمی خود به نشانی www.sanjesh.org، سایت هفته نامه پیک سنجش و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به اطلاع داوطلبان می رساند.

سنجش و پذیرش دانشجو در کلیه مقاطع بر اساس مصوبات قانونی مراجع ذی ربط صورت می گیرد و اخیرا مصاحبه های متعددی در خصوص روشهای سنجش و پذیرش برای سال جاری و سال های آینده در رسانه ها صورت می گیرد سازمان سنجش اموزش کشور به اطلاع داوطلبان می رساند که ضوابط و قوانین سنجش و پذیرش سال ۱۴۰۰ مطابق دفترچه های رسمی منتشر شده در سایت اطلاع رسانی این سازمان، مشابه سال گذشته است و تغییری نکرده است و مبنای قوانین و مقررات قانونی دفترچه های ثبت نامی منتشر شده توسط این سازمان می باشد.

همچنین در خصوص روش های سنجش و پذیرش سال های آتی، این سازمان در جریان هیچکدام از تغییرات اعلام شده در مصاحبه های افراد مختلف نیست و مشارکتی نداشته است و طبیعتً روابط عمومی این سازمان اطلاعاتی در این خصوص ندارد که بتواند پاسخگوی داوطلبان باشد لذا از داوطلبان عزیز درخواست می شود اگر سوالی دارند از افراد یا دستگاه های مصاحبه کننده پیگیری کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور از عموم داوطلبان آزمون‌های سراسری خواهشمند است که در صورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قوانین و مقررات یا سوء استفاده احتمالی از نام و عنوان این سازمان، مراتب را به ستاد خبری اداره کل حراست این سازمان گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین