کد خبر: ۷۱۲۶۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

علت مرگ ساسان نیک‌نفس در زندان چه بود؟

در پی فوت زندانی ساسان نیک نفس، روابط عمومی زندان‌های استان تهران با انتشار اطلاعیه‌ای توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.
علت مرگ ساسان نیک‌نفس در زندان چه بود؟
آفتاب‌‌نیوز :

طبق گزارش روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، زندانی ساسان نیک نفس فرزند محمد با محکومیت ۵ سال حبس از سوی دادسرای عمومی تهران وارد زندان شده و در اندرزگاه ۶ زندان اسکان داشته است.

نامبرده در بدو ورود و درفرآیند تکمیل پرسشنامه‌های شخصیت اعلام داشته سابقه یک نوبت اقدام به خودکشی از طریق مصرف قرص داشته است.

بر اساس اعلام بهداری ندامتگاه زندانی فوق الذکر روزانه دارو‌های مراقبت تحت نظری از سوی بهداری زندان دریافت و انسولین قلمی که توسط خانواده تهیه می‌گردید در داخل اندرزگاه تزریق می‌کرده است.

این زندانی در طول مدت زمان حضور در زندان تاکنون حدودا ۳۵ مرتبه توسط پزشکان متخصص اعم از اعصاب و روان، دندانپزشکی، متخصص داخلی، روانپزشک، روانشناس و پزشک عمومی ویزیت گردیده و در چهار نوبت با هماهنگی دادیار ناظر زندان به مراکز درمانی و آزمایشگاهی خارج از ندامتگاه اعزام شده بود.

نامبرده در مورخ ۰۰/۰۳/۱۵ ساعت ۷:۴۰ به علت خروج ترشحات خونی از دهان و بینی به بهداری واحد ۲ اعزام و تشخیص پزشک وقت به علت کاهش سطح هوشیاری در ساعت ۰۸:۰۰ به بهداری مرکز اعزام می‌گردد و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می‌گیرد و بنا به اظهارات پزشک معالج نامبرده پس از سیر انجام اقدامات درمانی حال عمومی وی مساعد و اقدام به مصرف آب و دو قاشق غذا به دلیل عدم افت قند می‌نماید و شرایط جسمانی رو به بهبودی بوده است که طی مکالمه‌ای که با پزشک داشته است اعلام می‌دارد از احدی زندانیان چند عدد قرص گرفته و مصرف نموده و پس از مصرف شرایط وی نرمال نبوده است که نامبرده مجدداً تشنج کرده و بنا به تشخیص پزشک سریعا در ساعت ۱۷:۲۰ به صورت اورژانسی به بیمارستان فیروزآبادی منتقل می‌شود و در نهایت این زندانی در بیمارستان فوت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
5
آره طبق معمول باور کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
0
پزشک بهداری زندان از ساعت 8 تا ساعت 17 فرد مسموم با دارو را نگه داشته و بعد از تشنج و نزدیک شدن به مرگ به بیمارستان اعزام کرده.
...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین