کد خبر: ۷۱۷۶۵۰
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

دلیل پیروزی رئیسی به روایت حدادعادل

جلسه وبیناری مسئولان شورای مرکزی، روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، با حضور رئیس شورای ائتلاف برگزار شد.
دلیل پیروزی رئیسی به روایت حدادعادل
آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی حدادعادل در این نشست با ارائه تحلیلی از وضعیت فعلی کشور و تبیین ضرورت همدلی و همراهی همه مسئولان و نیروهای انقلابی برای غلبه و برون رفت از مشکلات موجود، پیروزی جریان انقلابی در انتخابات ۲۸ خرداد را در سایه لطف و عنایت خدای متعال به ملت ایران و همدلی، هماهنگی و تلاش شبانه روزی همه نیروهای انقلابی در سراسر کشور برشمرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تشریح چگونگی شکل گیری شورای ائتلاف و بهره مندی این تشکیلات از تجربیات گذشته، نقش بی بدیل این شورا در کسب موفقیت در انتخابات دوم اسفند ۱۳۹۸و تشکیل مجلس انقلابی، پیروزی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را ادامه همان راه و نتیجه اعتماد عموم مردم به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب عنوان کرد.

حدادعادل تأکید کرد: تکمیل و ترمیم سازمان و تشکیلات و ادامه ماموریتهای سازمانی که به دلیل محدودیت‌های پیش آمده به دلیل همه گیری ویروس کرونا در برخی سطوح ناتمام مانده است، اولویت اصلی شورای ائتلاف عنوان کرد و افزود: این مهم باید در اسرع وقت و براساس آئین نامه هایی که دبیر خانه شورا ابلاغ می کند، به انجام برسد.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکیلات کاملا مردمی و انقلابی است که به هیچ حزب و گروه سیاسی وابستگی ندارد، کمک به مسئولان دولتی در سطوح و عرصه های مختلف در کنار کمک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهرها را اولویت کاری دیگر شورای ائتلاف برشمرد و تاکید کرد که باید با دقت و جدیت کامل به سرانجام برسد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر چارجوب آئین نامه های ابلاغی و رعایت همه جوانب کاری، اظهار کرد: نظارت برکار مسئولان و مطالبه گری خدمت به مردم توسط مسئولان در کلیه سازمانها و نهادهای مربوطه، سومین اولویت کاری شورای ائتلاف در سطوح مختلف تشکیلاتی است.

حدادعادل گفت: توصیه به مسئولان استانی و شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به وحدت با همه جریانات و نیروهای انقلابی و پرهیز از هرگونه رفتار تضعیف کننده همدلی و هماهنگی نیروهای انقلابی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین