کد خبر: ۷۲۹۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

وزیر کشور: کار در دولت انقلابی نشد ندارد

وحیدی با تاکید بر خدمت رسانی به آحاد مردم تاکید کرد و اظهار داشت: استانداران موظفند تمام امکانات استان خود را برای خدمت به مردم بسیج کنند و در این راستا یکپارچه سازی خدمات در دستگاه‌های دولتی ضروری است.
وزیر کشور: کار در دولت انقلابی نشد ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی، صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار یزد با اشاره به تدوین وظایف استانداران و مأموریت‌های آنها در راستای توسعه کشور اظهار داشت: این وظایف در ۴۰ بند مشخص شده و به آنها ابلاغ می‌شود.

وزیر کشور گفت: کار در دولت انقلابی نشد ندارد و استانداران نباید هیچ کاری را نشدنی بدانند.

وی یکی از اصلی‌ترین وظایف مشخص شده برای استانداران را تلاش برای تحکیم فرهنگ اسلامی، دینی و ایرانی دانست و اظهار داشت: توسعه و حفظ محیط زیست، نگاه متوازن به توسعه در استان‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان‌ها نیز از دیگر وظایف تعریف شده برای استانداران است.

وحیدی، توجه به مسائل اجتماعی را نیز بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: ایجاد توازن در مناطق و استان‌ها یکی از مسائلی است که می‌تواند شرایط اجتماعی را در تمام کشور بهبود ببخشد.

وزیر کشور همچنین بر لزوم توجه جدی به مناطق کم برخوردار تاکید کرد و اظهار داشت: دولت در تلاش است طرح توسعه‌ای را با همکاری سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور و استانداران تهیه کند و اجرای آن را در دستور کار قرار دهد.

وحیدی همچنین با تاکید بر خدمت رسانی به آحاد مردم تاکید کرد و اظهار داشت: استانداران موظفند تمام امکانات استان خود را برای خدمت به مردم بسیج کنند و در این راستا یکپارچه سازی خدمات در دستگاه‌های دولتی ضروری است.

وی بر ایجاد شبکه جوانان خلاق و متعهد برای توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرد و افزود: تحقق این امر ضروری است و باید به شکل ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وزیر کشور با بیان این که استانداران باید با حمایت از جوانان بستر لازم برای توسعه همه جانبه استان را ایجاد کنند، تأکید کرد: استانداران در دولت انقلابی نباید هیچ کاری را نشدنی بدانند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین