کد خبر: ۷۳۶۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

خسروج تاج: در ۳۵ سال خدمت، دست به خطا و فساد نیالودم

خسروج تاج درباره ماجرای این پرونده و دلایل احضار به دادگاه گفته است که "در ماجرای ثبت سفارش خودرو در اواخر سال ۹۵ به عنوان رئیس اسبق سازمان توسعه تجارت احضار شده‌ام."
خسروج تاج: در ۳۵ سال خدمت، دست به خطا و فساد نیالودم
آفتاب‌‌نیوز :

دیروز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به ثبت سفارش خودرو به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ موضوع اتهامی این پرونده که دارای ۹۹ متهم است، قاچاق سازمان‌یافته ۶ هزار و ۸۱۶ دستگاه خودرو است که ۱۲ متهم این پرونده شرکت‌های ثبت سفارش خودرو هستند که در زمره متهمان حقوقی قرار دارند.

یکی از متهمان این پرونده، مجتبی خسروتاج، معاون سابق وزیر صمت و رئیس سابق سازمان توسعه تجارت است.

خسروج تاج درباره ماجرای این پرونده و دلایل احضار به دادگاه گفت: در ماجرای ثبت سفارش خودرو در اواخر سال ۹۵ به عنوان رئیس اسبق سازمان توسعه تجارت احضار شده‌ام. (بازپرس جوان در ملاقات با اینجانب اظهار می‌کرد که ما نمی‌توانیم تعدادی از کارکنان سازمان را متهم کنیم و بشما کاری نداشته باشیم) به باور من، خطا از مجموعهٔ سامانه ثبت آنلاین بوده که با مدیریت شرکت فناوران اعتماد راهبر و از شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه‌گذاری غدیر وابسته به ساتا هست، من مدیران اداره مقررات و ثبت سفارش را مقصر نمی بینم.

خسروتاج افزود: به دوستان اطمینان می‌دهم که من همان برادرتان هستم که می‌شناسید. الحمدلله تا روز آخر خدمت و‌ در طی سی و پنج سال خدمت، دست به خطا و فساد نیالودم. زندگی ساده من گواه این ادعاست. اگر ادله و براهین، مناط رسیدگیِ محکمه باشند، باور دارم تقصیری متوجه من نخواهد بود. خود را به خدای بزرگ می‌سپارم که او با بندگان خود به عدل و‌کرم معامله می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین