کد خبر: ۷۳۶۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰

قاتل فراری خواهر و داماد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی، قاتل فراری زن و شوهر در روستای کلم شهرستان بدره دستگیر شد.
قاتل فراری خواهر و داماد دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار " دلاور القاصی‌مهر" اظهار کرد: در جریان کشته شدن زن و شوهر روستای کلم شهرستان بدره در اواخر مهرماه سال جاری، و متواری شدن فرد قاتل ،روند پی جویی های پلیس برای دستگیری فرد ضارب در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از انجام یکسری تحقیقات فنی و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بدره و پلیس آگاهی استان،سرنخ هایی از مخفیگاه فرد قاتل در شهر ایلام بدست آمد، تصریح کرد: بلافاصله اکیپ ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، فرد قاتل در یک عملیات منسجم غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ،قاتل به جرم انتسابی خود معترف شد، خاطر نشان کرد: از مخفیگاه قابل یک قبضه سلاح شکاری به همراه 15فشنگ مربوطه کشف،و متهم برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

القاصی‌مهر،صیانت از امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در حفظ امنیت و آسایش عمومی تلاش می کند و از شهروندان فهیم تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی از سوی مخلان نظم و امنیت موضوع را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

فرد قاتل به علت اختلافات خانوادگی (ارث) در 28 مهرماه سال جاری در یک اقدام بی رحمانه داماد و خواهر خود را با سلاح شکاری به قتل رساند و قبل ازحضور ماموران انتظامی از محل متواری می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین