کد خبر: ۷۴۱۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

عکس| پست مرموز میلیچ

دفاع چپ کروات فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی مرموز در فضای مجازی، آتش گمانه‌زنی‌ها را شعله‌ور کرد و کنجکاوی هواداران آبی‌های پایتخت را برانگیخت.
عکس| پست مرموز میلیچ
آفتاب‌‌نیوز :

هرویه میلیچ مدافع کروات که در زمان حضور آندره‌آ استراماچونی از کروتونه ایتالیا به استقلال پیوست، توانست در فصل اول حضورش در جمع آبی‌پوشان نمایش خوبی از خود ارائه دهد و رفته رفته به یکی از بازیکنان محبوب استقلال بدل شود.

عملکرد خوب میلیچ موجب شد تا وی برای فصل دوم هم در جمع آبی‌پوشان حضور داشته باشد اما در حالی که مسوولان باشگاه در اواسط فصل اعلام کردند که قصد حفظ میلیچ را دارند و چندین جلسه نیز در این رابطه انجام شد، مدیرعامل وقت این باشگاه هیچگاه اقدام نهایی برای حفظ وی صورت نداد و این بازیکن در پایان قراردادش، مجبور به ترک ایران شود.

و حالا مرد کروات در حساب کاربری اینستاگرام خود استوری مبهمی را منتشر کرد و با انتشار یک تصویر سراسر آبی و درج کلمه «به‌زودی» روی آن، کنجکاوی هواداران استقلال را برانگیخت.

معاون بین‌الملل باشگاه استقلال ماه گذشته درباره اینکه گفته می‌شود میلیچ از باشگاه استقلال شکایت کرده است، گفت: میلیچ‌ هنوز شکایت نکرده و مسوولان باشگاه با نماینده وی در حال مذاکره هستند.

عکس| پست مرموز میلیچ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین