کد خبر: ۷۴۱۸۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲

خبری از باران در اصفهان نیست/نماینده ولی‌فقیه در سپاه: نماز باران بخوانید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان با بیان اینکه نماز باران یک توجه جمعی به رحمت و قدرت الهی است از مردم اصفهان دعوت کرد که روز جمعه در نماز طلب باران شرکت کنند.
خبری از باران در اصفهان نیست/نماینده ولی‌فقیه در سپاه: نماز باران بخوانید
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه آب استان و کمبود بارش‌ها از عموم مردم استان دعوت کرد در نماز طلب باران که روز جمعه ساعت ۱۰ صبح در گلستان شهدا برگزار می‌شود، شرکت کنند. این نماز به دلیل استغاثه به درگاه خداوند متعال و برای نزول رحمت الهی و با توصیه آیت‌الله ناصری و به امامت آیت‌الله مهدوی اقامه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، صادقی گفت: نماز باران یک توجّه جمعی به قدرت و رحمت الهی است و در مشکلات باید به درگاه خداوند متعال پناه برد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اصفهان با اشاره به اینکه مستحب است برای اکمال این نماز مردم سه روز روزه بگیرند و در روز سوم نماز خوانده شود گفت: افرادی که به هر دلیلی روزه نگیرند هم می‌توانند در نماز شرکت کنند که به برکت و آبروی شهدا و علمای مدفون در آن مکان مقدس درهای آسمان رحمت الهی بر روی مردم عزیز استان گشوده شود.

خبری از بارش در اصفهان نیست

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تا هفته آینده خبری از بارش نیست، گفت: طی این مدت جو پایدار است و پدیده خاصی در استان نداریم، اما امروز و فردا شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر اصفهان فراهم است.

ابراهیم هنرمند اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته بر روی استان است. بر این اساس در این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به‌صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه غربی استان مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی به ویژه امروز و فردا فراهم است.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی ندارد، افزود: حداکثر دمای هوای شهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد و کمینه فردا صبح صفر درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.  طی ۲۴ ساعت آینده گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با ۲۰ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین نقطه استان فرودگاه شهید بهشتی با منهای ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

هنرمند با اعلام اینکه شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر اصفهان فراهم است، گفت: از روز جمعه شرایط کمی بهتر می‌شود، اما این وضعیت ادامه پیدا می‌کند.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان با بیان اینکه تا هفته آینده خبری از بارش نیست، گفت: طی این مدت جو پایدار است و پدیده خاصی در استان نداریم، ضمن اینکه پدیده‌ای نداریم که شرایط را بدتر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
8
... ولي فقيه.... يك نماز باران بخواند ببينيم باران مي آيد يا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
8
مردم كه مي خواستند جمعه گذشته نماز بخوانند پس چرا نيروي انتظامي و نيروهاي اطلاعاتي مانع شدند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین