کد خبر: ۷۵۷۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

بارسلونا بالاخره با خرید‌های ژانویه درخشید!

دنی آلوز، آداما ترائوره، اوبامیانگ و فران تورس همگی در بارسلونا خوب بازی می‌کنند.
بارسلونا بالاخره با خرید‌های ژانویه درخشید!
آفتاب‌‌نیوز :

چند هفته اخیر نشان داده که بارسلونا ممکن است به روند خوب بازگردد، زیرا بلوگرانا به نظر می‌رسد که زیر نظر ژاوی هرناندز قدم‌های خود را پیدا کرده است.

کار ژاوی بی تاثیر نبوده و فقط یک بازی را تماشا می‌کند تا بدانیم در مدت کوتاهی تحت هدایت سرمربی جدید چقدر اوضاع تغییر کرده است. اما او تنها دلیل نیست، زیرا مدیر فوتبال باشگاه، ماتو آلمانی، نیز شایسته تقدیر است.

آلمانی از زمان شروع به کار خود در این باشگاه بازیکنان زیادی را به خدمت گرفته و خرید‌های او تا به اینجا موفقیت آمیز بوده است. دنی آلوز، آداما ترائوره، پیر امریک اوبامیانگ و فران تورس همگی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به آن‌ها پیوستند و سطح خوبی از خود نشان می‌دهند و ژاوی در ترکیب اصلی خود بیشترین استفاده را از آن‌ها می‌کند.

خرید‌های ژانویه بارسلونا همیشه خوب عمل نکرده‌اند و نتایج برجا مانده از خرید‌های زمستانی و تابستانی اخیر آن‌ها قبل از امسال فاجعه بار بوده است.

با بازگشت از دوران مربیگری یوهان کرایف، ۲۳ بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به نیوکمپ آمده‌اند که ادگار داویدز و فرانک دی بوئر دو خرید بهتر هستند.

داویدز فقط نیم فصل را در باشگاه گذراند، اما در پروژه بازسازی آن‌ها زیر نظر خوان لاپورتا و فرانک رایکارد نقش کلیدی داشت. او به آن‌ها کمک کرد تا از جدول بالا بروند و پس از والنسیا دوم شوند.

دی بوئر به مدت ۵ فصل برای این باشگاه بازی کرد و حتی بازوبند کاپیتانی را بست. باید دید که چهار خرید اخیر چه مدت در باشگاه سپری خواهند کرد و اینکه موفقیتی که در آنجا کسب خواهند کرد یا خیر.

با این حال، نشانه‌های اولیه مثبت هستند، و همه در باشگاه از وضعیت پیش رفته خوشحال هستند، اوبامیانگ در حال حاضر پنج گل زده و آداما چهار پاس گل داده است. آن‌ها در پایان فصل مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت، اما تا اینجا همه چیز خوب به نظر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین