کد خبر: ۷۵۸۱۸۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
در آستانه دیدار با PSG

پیروزی رئال مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد

رئال مادرید در آستانه دیدار حساس مقابل PSG به یک پیروزی باارزش دست یافت.
پیروزی رئال مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد
آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد بامداد یکشنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر یک شاگردان کارلتو به پایان رسید.

سوسیه‌داد در دقیقه ۱۰ این دیدار از روی نقطه پنالتی به وسیله اویارزابال به گل نخست رسید و از این گل تا دقیقه ۴۰ با ارائه یک دفاع منظم به خوبی از دروازه حفاظت کرد اما شوت سرکش کاماوینگا در دقیقه ۴۰ از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند.

رئال مادرید بلافاصله پس از این گل، توسط بنزما به گل دوم رسید اما کاپیتان مادریدی‌ها در این صحنه در آفساید بود تا گل مردود شود.

با این حال شوت دیدنی وغیرقابل مهار مودریچ در دقیقه ۴۳ از پشت محوطه جریمه، رئال مادرید را در همان نیمه نخست پیش انداخت.

شاگردان کارلتو در نیمه دوم فشار حملاتشان را حفظ کردند تا در دقیقه ۶۹ به وسیله بنزما به گل سوم برسند اما دوباره گل مهاجم رئال مادرید در موقعیتآفساید به ثمر رسیده بود تا گل مردود شود. البته بنزما بالاخره در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۹، رئال مادرید با نفوذ کارواخال و پاس کات‌بک او به آسنسیو، گل چهارم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۴ بر یک به پایان برسد.

با این نتیجه رئال مادرید ۶۳ امتیازی شد تا در هفته‌ای که سویا امتیاز از دست داده بود، فاصله‌اش را در صدر جدول با تیم دوم به ۸ امتیاز برساند. سوسیه‌داد هم با ۴۴ امتیاز در رده ششم باقی ماند. ضمن این که کسب این پیروزی در آستانه دیدار حساس مقابل پاری‌سن ژرمن از اهمیت بالایی برخوردار بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین