کد خبر: ۷۵۸۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

تصادف اتوبوس با کامیون ۸ کشته و مصدوم بر جا گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: تصادف اتوبوس با کامیون یک فوتی و ۷ مصدوم بر جا گذاشت.
تصادف اتوبوس با کامیون ۸ کشته و مصدوم بر جا گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

موسی الرضا صفری اظهارکرد: در حدود ساعت 18:35 با تماس پلیس راه با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس و کامیون بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در نزدیکی پلیس راه در جاده کردکوی به گرگان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس که از بابل به سمت مشهد در حرکت بوده، به علت سرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو به عقب کامیون در حال حرکت برخورد می کند.

وی افزود: تیم عملیاتی با حضور در محل حادثه بلافاصله عملیات نجات را آغاز کرد و بوسیله تجهیزات مخصوص نجات مصدومین حادثه را از لاشه اتوبوس خارج می کنند .

صفری ادامه داد : متاسفانه این حادثه به علت شدت برخورد یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در برداشته که همگی جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس می شوند .به گزارش ایلنای گلستان، موسی الرضا صفری اظهارکرد: در حدود ساعت 18:35 با تماس پلیس راه با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس و کامیون بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره پنج به محل حادثه در نزدیکی پلیس راه در جاده کردکوی به گرگان اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس که از بابل به سمت مشهد در حرکت بوده ، به علت سرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل خودرو به عقب کامیون در حال حرکت برخورد می کند.

وی افزود: تیم عملیاتی با حضور در محل حادثه بلافاصله عملیات نجات را آغاز نمود و بوسیله تجهیزات مخصوص نجات مصدومین حادثه را از لاشه اتوبوس خارج می کنند.

صفری ادامه داد: متاسفانه این حادثه به علت شدت برخورد یک نفر فوتی و هفت نفر مصدوم در برداشته که همگی جهت اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس می شوند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین