کد خبر: ۷۵۹۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

مربیان استقلالی، لیگ برتر را قُرق کردند

با سرمربیگری مهدی رحمتی در آلومینیوم اراک کفه‌ ترازو برای حضور مربیان استقلالی در لیگ برتر سنگین‌تر شد.
مربیان استقلالی، لیگ برتر را قُرق کردند
آفتاب‌‌نیوز :

مسئولان باشگاه آلومینیوم اراک بعد از نتایج ضعیف تیم‌شان در هفته‌های گذشته تصمیم به برکناری رسول خطیبی گرفتند. آنها بعد از جدایی خطیبی، با سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان سابق استقلال که پیشتر سابقه مربیگری در تیم شهرخودرو مشهد را داشت، به توافق رسیدند و او را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند.

به غیر از فرهاد مجیدی که سرمربیگری استقلال را برعهده دارد، پیش از این امیر قلعه‌نویی(گل‌گهر)، محمود فکری(نفت مسجدسلیمان)، رضا عنایتی(هوادار)، داوود سیدعباسی(شهرخودرو)، ساکت الهامی(نساجی)، جواد نکونام و علیرضا منصوریان(نفت آبادان) ستاره‌های سابق استقلال بودند که در تیم‌های لیگ برتری کار می‌کردند. حالا با اضافه‌شدن مهدی رحمتی به این جمع تعداد استقلالی‌های لیگ برتر به 9 مربی رسید و می‌توان گفت بیشتر از نصف لیگ برتر از مربیان استقلالی سود می‌برند.

این در حالی است که سایر مربیان شاغل در لیگ برتر به غیر از یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار سابقه پرسپولیسی ندارند و کفه ترازو روی نیمکت‌های لیگ برتر کاملا به سود استقلالی‌هاست.

حضور ستاره‌های سابق استقلال به طور گسترده در تیم‌های لیگ برتری نشان‌دهنده این است که آبی‌ها در امر مربی‌سازی طی سال‌های گذشته موفق‌تر بوده‌اند و همین حالا مربیان زیادی از این تیم رشد کرده و به شرایط مناسبی در این عرصه رسیده‌اند. مربیانی که اکثرشان جوان هستند و فرصت زیادی برای پیشرفت خواهند داشت.

منبع: شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین