کد خبر: ۷۶۳۴۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲

حذف فرزاد جمشیدی از اجرای رمضانی تلویزیون

فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون که چند سالی است در این رسانه حضور ندارد قرار بود امسال با یک ویژه برنامه سحرگاهی به شبکه پنج بازگردد که تهیه‌کننده اعلام کرد مجری بنا به دلایل شخصی تغییر کرده است.
حذف فرزاد جمشیدی از اجرای رمضانی تلویزیون
آفتاب‌‌نیوز :

فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون که چند سالی است در این رسانه حضور ندارد قرار بود امسال با یک ویژه برنامه سحرگاهی به شبکه پنج بازگردد که تهیه‌کننده اعلام کرد مجری بنا به دلایل شخصی تغییر کرده است.

جمشیدی اما در صفحه اینستاگرام خود درباره غیبتش از آنتن تلویزیون نوشت:

«بسم الله النور

مردم مملکت ماه خدا، سلام.

امسال از دو شبکه تلویزیونی برای اجرای برنامه سحرگاهی ماه رمضان، دعوت شده بودم اما...

اما ناگهان سفره حرف حساب را برچیدند و دوباره بین من و شما در قاب تماشای سیما، جدایی انداختند!

از کسی گلایه ندارم و همه چیز را به خدای بزرگ و قادر و حکیم واگذار می‌کنم»

مجید یراق‌بافان جایگزین جمشیدی شد

مجید یراق‌بافان اجرای برنامه سحرگاهی شبکه پنج سیما را بر عهده گرفت.

توحید عرب تهیه‌کننده و کارگردان برنامه سحرگاهی شبکه پنج از تغییر مجری این برنامه خبر داد و به مهر بیان کرد: برنامه سحرگاهی شبکه پنج چند سالی است روی آنتن می‌رود و ما سعی کردیم در این چند سال متنوع باشد امسال هم سعی کردیم در فضای جدیدی برنامه را تولید کنیم و اتفاقی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به لوکیشن این برنامه تصریح کرد: این برنامه سحرها از گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا (س) روی آنتن می‌رود. لوکیشن ما در قطعه ۲۶ از گلزار شهداست جایی که مدافعان حرم، شهدای گمنام و شهدای جنگ و انقلاب هستند.

عرب همچنین با اشاره به تغییر مجری بیان کرد: اجرای این برنامه را قرار بود فرزاد جمشیدی بر عهده داشته باشد اما به دلایل شخصی که پیش آمد او از اجرا معذور بود. مشتاق هم بود ولی عذرخواهی کرد و ما در نهایت با مجید یراق‌بافان به توافق رسیدیم.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه فرصت کوتاهی تا ماه رمضان مانده بود و او لطف کرد و پذیرفت در مزار شهدا حضور یابد و برنامه را اجرا کند.

تهیه کننده «قرار بهشت» درباره جزئیات این برنامه نیز بیان کرد: این برنامه ساعاتی بعد از افطار شروع شده و برگزار می‌شود و با دو ساعت تأخیر هم روی آنتن می‌رود. برنامه هر شب ساعت ۲۲ با حضور مردم در گلزار شروع می‌شود و ضبط آن تا حدود ۱۲ بامداد به طول می‌انجامد که حدوداً از ساعت ۲ به بعد هم پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی که با شهرداری و رئیس سازمان بهشت زهرا (س) داشتیم بنا شد تمهیداتی انجام شود تا ساعت بسته شدن بهشت زهرا به تأخیر بیفتد.

عرب در پایان بیان کرد: این برنامه بخش‌های متنوعی دارد که از حضور کارشناسان برای بحث‌ها تا مناجات خوانی و گفتگوهایی درباره شهدا را در بر می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین