کد خبر: ۷۶۳۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

۳۰ هزار دلار در ماه، هزینه حفاظت از پسر بایدن

سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا ماهانه بیش از ۳۰ هزار دلار بابت اجاره "عمارت مالیبو" پرداخت می‌کند تا از هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا محافظت کند.
۳۰ هزار دلار در ماه، هزینه حفاظت از پسر بایدن
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه گاردین، سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا یک ملک به سبک اسپانیایی را برای محافظت از هانتر بایدن، پسر جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا اجاره کرده است؛ ملکی که گفته می‌شود "منظره‌ زیبایی رو به اقیانوس" و "تفرجگاه و استراحتگاهی" در داخلش دارد. این ملک شامل امکانات مختلفی از جمله شش اتاق‌خواب، شش سرویس بهداشتی، یک باشگاه ورزشی، اتاق مهمان، استخر و سونا است.

براساس منابع آگاهی که با ای‌بی‌سی نیوز گفت‌وگو کردند، سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا این ملک را انتخاب کرده‌ که تا حد ممکن به بایدن نزدیک باشد.

اکنون با تمام این تفاسیر، استفاده از وجوه مالیات‌دهندگان برای محافظت از خانواده رئیس‌جمهوری آمریکا زیر ذره‌بین می‌رود.

در طول ریاست دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، ، سرویس مخفی این کشور اعلام کرد که بودجه این سرویس برای حفاظت از خانواده رئیس جمهوری رو به اتمام است. در اولین سال از ریاست ترامپ، این سرویس درخواست مبلغ اضافی ۶۰ میلیون دلار را کرد تا چنین وظایفی را انجام دهد.

سرویس مخفی ایالات متحده آمریکا طبق قانون موظف است هر آنچه را برای اجاره املاک لازم است، بپردازد. روسای جمهوری آمریکا می‌توانند پس از ترک ریاست خود نیز از حمایت این سرویس امنیتی برخوردار شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین