کد خبر: ۷۶۴۵۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

رحمتی: نقاط ضعف پرسپولیس را می‌دانستیم

سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید با شناسایی نقاط ضعف پرسپولیس و تمرین کردن روی این نقاط، توانستند مقابل پرسپولیس به پیروزی دست یابند.
رحمتی: نقاط ضعف پرسپولیس را می‌دانستیم
آفتاب‌‌نیوز :

سید مهدی رحمتی بعد از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل پرسپولیس و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: قبل از صحبت راجع به بازی، این برد را به عزیزان فعال در کارخانه آلومینیوم و مردم خوب اراک و استان مرکزی تقدیم می‌کنم و امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از زحمات‌شان را جبران کنیم و در ادامه راه هم کنارمان باشند که با این جدیت جلو برویم.

او با اشاره به این دیدار گفت: همه ما تیم پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان خوب این تیم را می‌شناسیم. امروز یک یار دوازدهم هم داشتند که بعد از چند وقت تماشاگران عزیز را در استادیوم دیدیم و این یک نیروی مضاعف برای حریف بود. در اوایل مسابقه به علت شلوغی و جو حاکم بر ورزشگاه، بازیکنان ما یکی‌، دو موقعیت به حریف دادند و گل خوردیم. خدا را شکر خیلی خوب به بازی برگشتیم و خودمان را جمع کردیم و بازی را مساوی کردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره اعلام پنالتی برای پرسپولیس اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره عملکرد داور مسابقه صحبت کنم اما برخورد پنالتی، یک صحنه ۵۰-۵۰ بود و در بدترین زمان ممکن و در دقیقه ۴۴، که بدترین زمان گل خوردن است، گل خوردیم. با صحبت‌هایی که داشتیم و برنامه ای که هفته قبل روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم و می‌دانستیم چطور حریف را تحت فشار بگذاریم، بارها و بارها جلسه داشتیم، توانستیم از همان نقاط بررسی شده به پرسپولیس ضربه زدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مرد و مردانه تلاش کردند و با قلب خود بازی کردند. از تیمم تشکر می‌کنم. خیلی خوشبخت هستم که چنین بازیکنان خوب و به لحاظ فنی با تکنیک و به لحاظ معرفی با معرفت دارم. از تماشاگران عزیزمان تشکر می‌کنم که ۵ ساعت کنار ما بودند و ما را حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم شرمنده تماشاگران نشدیم و آن‌ها را با خوشحالی به خانه‌هایشان برگرداندیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین