کد خبر: ۷۶۷۸۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

حمله تند یک استقلالی به یحیی گل محمدی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بهتر است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشکلات‌شان را گردن تیم‌های دیگر نیندازند.
حمله تند یک استقلالی به یحیی گل محمدی
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مومنی درباره جلسه خودش و فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال با خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: از افشاریان خواستیم پیشنهاد و راهنمایی‌هایی بدهد تا استقلال در بحث داوری کمتر درگیر حواشی شود. افشاریان در این زمینه با گشاده رویی کمک کرد و از درخواست‌مان خوشحال شد. سعی کردیم به نوعی اختلافاتی که بین استقلال و این کمیته وجود داشته است را، حل کنیم تا مشکلی برای ما بوجود نیاید. بیشتر از رهنمودهای افشاریان استفاده کردیم، کسی که مسلط به قوانین داوری است و پیشنهادهایی داد که چه کارهایی انجام دهیم. درست است که در فوتبال نمی‌توان برخی چیزها را کنترل کرد ولی افشاریان درخواست کرد که سعه صدر داشته باشیم.

وی در واکنش به اظهارات روز گذشته یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که گفته بود «همه جوره به یک تیم کمک کردند تا بالای آنها قرار بگیرد»، گفت: بهتر است عدم نتیجه‌گیری تیم‌مان را گردن دیگران نیندازیم. آمار و ارقام موجود است و نمی‌توان چشم‌ها را بست و طور دیگری حرف زد. وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال کجا به ما کمک کرده‌اند؟ وزارت ورزش و فدراسیون باید به ما هم کمک کنند، در صورتی که این اتفاق نیفتاده است. از وزارت ورزش و فدراسیون تشکر می‌کنیم که شاید کمک فکری کرده باشند اما هر روز پرونده جدیدی بیرون می‌آید که از چه جاهایی به پرسپولیس کمک شده است، بنابراین صحبت کردن درباره استقلال فرافکنی است. چرا پس از مشخص شدن این کمک‌ها به پرسپولیس، درباره استقلال صحبت می‌کنند؟ نباید مشکلات خودمان را به گردن دیگران بیندازیم و آنقدر شجاعت داشته باشیم که بگوییم در این زمینه‌ها نتوانستیم نتیجه بگیریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از گل‌محمدی ادامه داد: چرا در سال‌های قبل که بیشتر از حد معمول به پرسپولیس کمک شد و نتیجه گرفتند، خوشحال بودند ولی الان که نتایج در مستطیل سبز رقم می‌خورد، این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند؟ این مسائل جنبه خوبی ندارد و از گل‌محمدی انتظار این صحبت‌ها را نداشتم. فشار روی گل‌محمدی زیاد است و به عنوان بازیکن و همکار قدیمی او را درک می‌کنم که این حرف‌ها را می‌زند تا فشار را از روی دوش خود بردارد!

مومنی با اشاره به قرارداد همکاری باشگاه استقلال با یک بانک گفت: این نوع همکاری و قراردادها باید پشتوانه مالی خوبی برای باشگاه استقلال و حذف افرادی باشد که مدعی هستند میلیاردها تومان کمک کرده‌اند و امروز آن پول را با سودشان می‌خواهند. طرف را جایی راه نمی‌دادند اما امروز شهرت پیدا کرده و می‌گوید به استقلال کمک کرده است. درخواست‌شان کاملا قانونی است اما دو طرف سود برده‌اند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین