کد خبر: ۷۶۹۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

سامانه بلیط‌فروشی دیدار سپاهان-استقلال خارج از دسترس

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا ظهر روز سه‌شنبه، سامانه بلیط فروشی باشگاه سپاهان دچار اختلال شده است.
سامانه بلیط‌فروشی دیدار سپاهان-استقلال خارج از دسترس
آفتاب‌‌نیوز :

حدود ۳۰ ساعت دیگر تا آغاز رقابت حساس دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان در قالب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده است، در این بین پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتاً شورای تأمین استان مجوز حضور ۳۰ درصد از هواداران را جهت حضور در ورزشگاه برای این دیدار صادر کرد.

در طی ماه‌های گذشته مسؤولان باشگاه سپاهان، خبر از آمادگی کامل جهت برگزاری دیدار‌های خود با حضور هواداران را مخابره کرده بودند، با توجه به پروتکل‌های اعلامی فدراسیون، یکی از اصلی‌ترین موارد حضور هواداران در ورزشگاه سامانه فروش بلیط اینترنتی ذکر شده است.

باشگاه سپاهان روز گذشته آدرس سامانه بلیط فروشی اینترنتی خود را رسانه‌ای و ساعت آغاز به کار این سامانه را ۱۶:۳۰ بعد از ظهر اعلام کرد.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا ظهر روز سه‌شنبه، سامانه بلیط فروشی باشگاه سپاهان احتمالاً به دلیل درخواست بالا دچار اختلال شده و هواداران را جهت خرید بلیط دچار دردسر کرده است.

با توجه به اختلال ایجادشده وقتی هواداران برای خرید بلیط این بازی به سایت مراجعه می‌کنند با این خطا مواجه می‌شوند و لازم است باشگاه سپاهان برای حل این مشکل فنی که احتمالا به دلیل عدم پیش‌بینی حجم بالای درخواست مخاطبان است سریع‌تر اقدام کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین