کد خبر: ۷۷۳۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

صبر اسکوچیچ لبریز شد/ همه چیز را می‌گویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حق مسلم هر ایرانی است که در مورد تیم ملی و به ویژه آنچه از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی تا به امروز بر این امانت ارزنده گذشته و می‌گذرد بدانند؛ به همین منظور طی چند روز آینده در یک کنفرانس خبری در این مورد به تفصیل صحبت خواهم کرد.
صبر اسکوچیچ لبریز شد/ همه چیز را می‌گویم
آفتاب‌‌نیوز :

لغو بازی دوستانه مقابل کانادا و عدم برنامه‌ریزی بازی دوستانه مناسب در پنجره فیفا باعث شد تا سرانجام صبر دراگان اسکوچیچ لبریز شود. سرمربی تیم ملی در یک پیام اینستاگرامی اظهار داشت: به نظر می‌رسد که رتق و فتق امور مهم‌تری، چون برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال موجب شده آماده‌سازی تیم ملی و برآورده کردن نیاز‌های فنی و تدارکاتی این تیم، اولویت اول مسوولان مربوطه نباشد.

وی در ادامه افزود: در وضعیت سورئال گونه فعلی، وظیفه حرفه‌ای و اخلاقی کادر مربیان و بازیکنان این است که آنچه در توان دارند را با تمام وجود برای حفظ بزرگ‌ترین سرمایه تیم ملی که عشق و امید هواداران این تیم در سراسر دنیاست به کار گیرند.

سرمربی تیم ملی گفت: حق مسلم هر ایرانی است که در مورد تیم ملی و به ویژه آنچه از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی تا به امروز بر این امانت ارزنده گذشته و می‌گذرد بدانند. به همین منظور طی چند روز آینده در یک کنفرانس خبری در این مورد به تفصیل صحبت خواهم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین