کد خبر: ۷۷۹۲۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

دادگستری فارس: با عوامل تهیه کلیپ اسکیت‌بازان برخورد می‌شود

ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برنامه‌ای با عنوان روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش‌های شهری برگزار شد که در تصاویر انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی، شمار قابل توجهی از بانوان نوجوان و جوان شرکت‌کننده بدون پوشش سر و برخی از آن‌ها با لباس غیرمتعارف دیده شدند.
دادگستری فارس: با عوامل تهیه کلیپ اسکیت‌بازان برخورد می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به حواشی پخش کلیپ اسکیت‌بازان در بلوار چمران شیراز گفت: قطعا با عوامل اصلی تهیه و انتشار این برنامه و کلیپ برخورد جدی خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی چهارشنبه در همایش بازخوانی پرونده حادثه تروریستی انفجار حزب جمهوری اسلامی و مسجد ابوذر در شیراز افزود: آنچه که در این فیلم پخش شد را نباید پای تمام استان گذاشت، فارس آنچه در این کلیپ بود نیست، این استان را با شهدای شاخصش می‌شناسند.

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با هنجارشکنی، خون شهدا را پایمال کنند.

ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برنامه‌ای با عنوان روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش‌های شهری برگزار شد که در تصاویر انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی، شمار قابل توجهی از بانوان نوجوان و جوان شرکت‌کننده بدون پوشش سر و برخی از آن‌ها با لباس غیرمتعارف دیده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز روز جمعه سوم تیرماه در این باره گفت: تعدادی از افراد بدون رعایت ملاحظات شرعی و موازین قانونی در پایان مراسم ورزشی اقدام به کشف حجاب کردند که روز پنجشنبه دوم تیرماه با هماهنگی دستگاه قضایی تعدادی از مسببان و عوامل مرتبط با این تجمع شناسایی و دستگیر شدند.

در تبلیغات برنامه روز جهانی اسکیت بورد در شیراز، نشان سه برگزارکننده درج شده است که آرم هیات اسکیت استان فارس و شهرداری شیراز قابل تشخیص است.

در همین پیوند، اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس با برکناری رئیس هیات اسکیت استان به این موضوع واکنش نشان داد و از طرفی، شهرداری شیراز نیز هر گونه صدور مجوز به منظور دعوت شهروندان برای گردهمایی در زمین همایش‌های شهرداری در بلوار چمران را تکذیب و اعلام کرد که از آرم شهرداری، سوء استفاده شده است.

در پی این رخداد، موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد و در پی آن، دادستان شیراز از تشکیل پرونده در این خصوص و تحقیق از تعدادی از شرکت کنندگان در تجمع خبر داد. سید مصطفی بحرینی افزود: پنج نفر از عوامل اصلی پس از شناسایی بازداشت شدند.

لطف‌الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز نیز با تاکید بر لزوم برخورد با درایت و مسئولانه با ماجرای اخیر هنجارشکنی در بلوار چمران این شهر، گفت: در حال حاضر پنج نفر در رابطه با موضوع در بازداشت به سر می‌برند که هیچکدام نوجوان دختر یا پسر حاضر در این رخداد نبوده اند.

عزم جدی برای مبارزه با فساد در فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه دوم استان فارس در برخورد با فساد گفت: این استان پس از تهران، دومین استان کشور در مبارزه با فساد است و با توجه به روحیه فسادستیزی استاندار و پیشگامی ایشان در این زمینه، تا امروز موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

رئیس کل دادگستری فارس، در خصوص حمایت از تولید در این استان هم گفت: طی این مدت اقدامات خوبی در زمینه حمایت از تولید در استان انجام داده‌ایم و کوشیده‌ام که تولیدکننده در استان احساس تنهایی نکند.

وی افزود: موفقیت در این مسیر نیازمند همکاری تمام مجموعه‌ها و دستگاه‌ها است، اما می‌بینم که برخی دستگاه‌ها مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرا نمی‌کنند.

در این همایش از تعدادی از خانواده شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، شهدای مدافع حرم و همچنین جمعی از قضات بازنشسته فارس تقدیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
پس سوت زنی محکوم است در این کشور
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین