کد خبر: ۷۷۹۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

یک خبر چرت قیمت دلار را پاره کرد

بعد از شوک اخبار منفی از مذاکرات در قطر، چرت بازار ارز و سکه پاره شد و قیمت نقدی در بازار به سمت بالا حرکت کرد. دلار در تهران به ۳۰ هزار و ۷۰۰ تا ۸۰۰ رسید و نرخ سکه هم با رشد تقریبا ۳۰۰ هزار تومانی در ۱۴ میلیون و ۸۰۰ معامله شد.
یک خبر چرت قیمت دلار را پاره کرد
آفتاب‌‌نیوز :

در ابتدای صبح هرات افزایشی استارت زد، تهران نه/ بازار به وقت پنج عصر سورپرایز شد و ورق برگشت/ بازار با دو شکاف متفاوت روبه‌روست: شکاف شرقی و غربی/ شکاف غربی ارز‌ربایی می‌کند، شکاف شرقی ارزهراسی.

امروز در بازار هرات قیمت‌ها نسبت به دیروز افزایشی استارت زد، این استارت درحالی اتفاق افتاد که در پشت خط خبری نبود. درهم امارات و دلار سلیمانیه از هرات سیگنال گرفتند و رو به بالا رفتند. اما در تهران با وجود اینکه قیمت در کانال‌های مجازی گران‌تر از روز قبل گزارش شد، دلار در کانال ۳۰ مانده بود و تغییر زیادی نداشت.

اما فضا در بازار، ساعت ۵ عصر عوض شد. سایت اصولگرای تسنیم حدود ساعت ۴، خبر از به پایان رسیدن بدون نتیجه مذاکرات دوحه داد و حول و حوش دو ساعت بعد وزارت خارجه این خبر را تکذیب کرد. اما تکذیبیه خبر اثرگذار نبود و بعد از این شوک، چرت بازار ارز و سکه پاره شد و قیمت نقدی در بازار به سمت بالا حرکت کرد. دلار در تهران به ۳۰ هزار و ۷۰۰ تا ۸۰۰ رسید و نرخ سکه هم با رشد تقریبا ۳۰۰ هزار تومانی در ۱۴ میلیون و ۸۰۰ معامله شد.

منبع: اکوایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین